Ballerinas op festival?

Kan je ballerinas dragen op een festival zoals rock werchter of pukkelpop? Of is dit vreemd/onhandig/…

Als je geen blaren of zweetvoeten loopt kan het prima.
Bij regen is het bagger.

Ik zou 't persoonlijk niet doen.

Ik heb dat zelf ook een keer gedaan en toen is er iemand op m’n voet gaan staan. Dat doet normaal al pijn, maar met ballerinas vond ik het nog eens 10x pijnlijker…

Niet vreemd, maar ik zou het zelf niet doen. Ook kan het op sommige plaatsen erg modderig zijn (omdat er zoveel mensen lopen) en dan zijn die ballerina’s zeker niet fijn. Ga liever voor schoenen die toe zijn (:

Persoonlijk zou ik voor iets stevigere schoenen gaan …

Je kan die meenemen, en shows waar je in dicht publiek gaat staan, of op een moddere dag niet aantrekken. Maar als je op een zonnige dag gewoon wat op de wei gaat zitten, kan 't prima.

Ik zou t je zeker niet aanraden. Meestal sta je tussen een massa mensen in die nog wel eens op je voet willen gaan staan, je verneukt dus zowel je voeten als je schoenen dan. Kies toch op zo’n festival gewoon voor fatsoenlijke schoenen die tegen een stootje kunnen.

Vaak wordt er vaak op je voeten gestaan, lijkt me een beetje pijnlijk.

Stevige schoenen aandoen op Festivals, of in ieder geval dingen die vies mogen worden zoals oude Vans of AllStars!
Soms moet je door de blubber lopen en dan met ballerina’s lijkt me dat echt heel kut. En mensen gaan op je voeten staan, ook pijnlijk!

Nee, dat is niet zo slim.

Ik zou ook stevige schoenen aandoen.

ja kan prima tenzij er modder is
ik bedoel ja er is wel een kans dat er iemand op je voet gaat staan maar t is bij mij nooit zo erg geweest dat ik t me kan herinneren lol en ik heb genoeg festivalervaring waarbij ik altijd op ballerina’s liep

als je het niet erg vindt als je zand in je schoenen hebt, pijnlijke voeten, blaren, vieze en kapotte ballerina’s die steeds uitslippen als je danst, gebroken tenen, enkelfracties, verbrijzelde scheenbenen
hehehe sorry ik drijf door.
maar ik zou echt kiezen voor stevige schoenen of vans of allstars, eventueel nog met gelzooltjes ofzo erin, ik heb het nooit geprobeerd maar volgens mij word je echt ongelukkkig van je ballerina’s op een festival. Je gaat echt de hele tijd dat je er bent lopen, springen, dansen enzo neem ik aan dusja (:

Ik draag soms ook (slechte) ballerinas, maar ik neem ook wel stevigere schoenen mee want het is afzien na een tijdje

Dan ga ik dichte schoenen aandoen! ze passen niet echt bij mij outfit maar zo erg is dat nu ook weer niet

Nee sowieso niet draag dan van die espradilles die lopen alsof je geen schoenen aanhebt en als ze vuil of stuk zijn maakt het dan weer niets uit want die kun je toch voor 5 euro kopen :stuck_out_tongue:

nee ik zou dat echt niet doen, tenzij het echt droog is. maar dan zou ik nog steeds sneller voor sandalen gaan.
en als het droog is heb je alsnog altijd de kans dat iemand bier of whatever over je schoenen gooit… dus nee, niet handig.

^ Plus de nodige mensen die op je voeten gaan staan. Zere voeten en ontzettend smerig.

Niet doen! Drama.