ballerina's naar gala?

Ik heb binnenkort een gala en ik ben 1m82. Ik was al een keer op hakken heen geweest en voelde me toen heel ongemakkelijk, ik stak overal boven uit. Bovendien kan ik er ook totaal niet op lopen… Is het raar om ballerina’s te dragen naar een gala? Een aantal lange vriendinnen van me gaan het ook doen.

ik vind het best kunnen hoor, beter dan pumps met een iniminiehakje

liever een meisje die er stralend uitziet op ballerina’s,
dan een meisje die op hakken als een pinguin loopt!

jaa hoor!
en met ballerina’s kan je de hele avond zwingen en dansen terwijl je vriendinnen op torenhoge hakken zeer in hun voeten krijgen :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook kunnen. Ik ben zelf 1.80 en ga denk ik voor het examengala dit jaar heeeele kleine hakjes kopen, want ik wil zo graag hakken :stuck_out_tongue: Maar ik ballerina’s mooi hoor, moet je wel de goede kopen natuurlijk.

Precies! Dat vind ik ook zo lelijk! Ik snap echt niet dat mensen die kunnen dragen haha.
Ja ik had toen echt zere voeten toen ik mijn pumps droeg.

tuurlijk kun je op ballerina’s! volgens mij doen veel meer meisjes dat hoor, niet iedereen kan/wilt de hele avond op hakken lopen.

have fun!

^haha, misschien ga ik nu toch maar geen inieminiehakjes kopen :stuck_out_tongue: naja, ik zie wel.

Oh sorry, schaam, schaam, ik wilde je in ieder geval niet beledigen hoor! Als je het mooi vindt, wear it!

doe ik ook,
altijd beter dan sneakers onder 'n jurkje

hahah ja echt he, dat vind ik echt heel lelijk zo’n hakjes. bah

Geeft niet hoor, ik weet ook niet of het wel mooit staat, ik wou eerst maar gaan proberen met kleine hakjes, omdat ik niet meteen op 10 cm wil en kan lopen.

Ja ik zat ook aan ballerina’s voor het gala te denken, maar ik vind het wel kunnen hoor! Zolang jij je er maar beter door voelt (:

Ik zou gewoon ballerina’s doen. :grinning:

mijn mening: grote vrouwen zijn mooi! Als je niet raar en in elkaar gezakt gaat lopen maar gewoon laat zien; KIJK IK BEN ER! vind ik zelf verzekerd. wees trots op jezelf! Balerina’s staan ook niet slecht hoor, maar een klein hakje in ieder geval is wel mooi

Liefs!

Gewoon doen
ik had zeeeeeere voeten op mijn hakken haha

Het is helemaal niet erg om op ballerina’s te gaan hoor. Dan kun je tenminste de hele avond lekker dansen zonder zere voeten. Plus als je van jezelf weet dat je niet op hakken kan lopen, kun je beter gewoon op platte schoentjes gaan. Dat ziet er dan mooier uit :slightly_smiling_face: Veel plezier !

Ja joh gewoon doen! Ik ben ook 1.82 en doe lekker ballerina’s aan vanavond naar gala.

ik had afgelopen vrijdag gala, ben 1,80 en m’n hakken waren 12 cm. Het is maar net hoe je er op loopt, als je er zelfverzekerd uitziet kan het prima. (ik raakte trouwens niemand kwijt, ik kon lekker overal overheen kijken :slightly_smiling_face:)