Ballerina's in de winter

Vind van wel hoor, mensen dragen nu toch ook gewoon pumps?

ik vind het niet zo mooi, vooral niet als het vriest!

ik vind het nogal zomers.

Het is wel verschrikkelijk koud, maar soms draag ik ook ballerina’s in de winter. Ik draag meestal een jurkje/tuniekje met een maillot en dan ballerina’s. Doen ze in gossip girl ook, haha.

mensen verklaren me voor gek maar ik doe het ook gewoon xd

valt wel mee met dat koud, bij ons op school dragen ze gewoon ballerina’s en pumps in de winter, dus why not?

net als hoe het in gossip girl word gedragen.

xx

misschien een mailot(hoeschrijfjedat:O!?) en dn beenwarmers ofhoeheten die dingen !

kan je gewoon nog blijven dragen met legging of mailot, alleen volgens mij is het wel erg cold. :ok_woman:

Kan gewoon, Fashion is not about comfort

Ja, het kan. Ik droeg vandaag pumps aan naar school. Mijn tenen deden het niet meer, en op de terugweg was ik serieus bang dat mijn voet dood was. Maar, dat was niet zo =D!! (dus, ik zou ze niet dragen als het sneeuwt/vriest, maar anders kan het prima!!)

tuurlijk kan het, doe ik ook soms :slightly_smiling_face:

heel simpel, ( i love this look) maak er een preppy blair agtige look van, een kniebroekje of gwoon rokje, lange sier sokken (met van die kraaltjes eraan) of een maillot, en een blousje vestje truitje, wat jij wil!!!
ik vind deze look egt altijd weer geweldig en ik krijg ook altijd reacties van: OMG die outfit is zoooooo blair!!!luv it!!!( blair uit gossip girl is myn stylicoon!!(L))
sucses