Ballerina's in de winter

Ik heb namelijk héél veel ballerina’s !!
Nu is het probleem : Kan ik ze nog dragen in de winter ?

Zo ja, hoe moet ik ze combineren ?
Enkele kleuren die ik heb : zwart, bruin, wit, neon-roze, rood, oud-roze, grijs, …

xx.

Ik vind dat die dingen nooit kunnen zomer of winter , omdat ze spuuglelijk zijn >,<

Ik vind dat ze wel kunnen. maar dan moet je de rest ook niet helemaal zomers gaan doen ofzo.
gewoon met skinny en pantysokjes enzo en voor de rest gewoon winter vind ik het wel kunnen. niet dat je er ook nog een hempje bij doet ofzo…

Jahoor, malliot (wtf hoe schrijf je dat) of een broek

Tuurlijk kan dat, maar het is wel koud… Als je er gewoon zwarte sokken in doet dan niet =D gewoon combineren met een broek en een trui?

maillot schrijf je:P maar ik denk niet dat dat heel eluk is in de winter. ik zou met skinny ofzo doen, gewoon een zwarte of spijker anders word ht te zomers.

<3

uhu, in sokjes, zwarte bijv.

Kniekousen?
Ik vind dat zo’n dingen altyd kunnen,
behalve als het erug koud is,
dan zou het nogal zot zijn om zo’n dingen te dragen.

ik zie best veel mensen met ballerina’s.
ik zou het zelf niet in de winter dragen want dat is echt f*cking koud.

Jawel joh, tuurlijk kan dat, inderdaad wel met maillot om je voeten warm te houden :slightly_smiling_face: Je ziet mensen toch ook met pumps/hakken, dat is echt niet warmer dan ballerina’s.
Kijk anders naar Gossip Girl, lopen ze constant in ballerina’s, ziet er nog hartstikke leuk uit ook!

ik doe het gewoon.
zo koud is het niet (behalve als het sneeuwt & vriest dan is het WEL KOUD xD)

vind het wel kunnnen, maar kousen ofso der in vind ik niet altijd zo mooi. eerder in pumps ofso

Ballerina’s kunnen altijd wel

ik draag ze ook gewoon in de winter, met die die huidskleur kousjes

alleen met een zwarte maillot, en niet te felle kleuren. zwart kan altijd en donkere tinten, en rood zou ook kunnen… ligt er trouwens aan. als het schoenenreus dingen zijn zou ik zeggen, laat maar in de kast :cold_sweat: sorry

Jawel, pumps kunnen toch ook altijd? Dus ballerina’s ook!

Bedankt meiden !!!
Héél lief van jullie om te antwoorden x]

rokje/jurkje + maillot/panty + kniekousjes + ballerinas

staat super leuk!
heb zelf bijvoorbeeld wel eens aan: zwart jurkje, zwarte maillot, grijze kniekousen, zwarte lak ballerina’s, petrolblauwe cardigan

succes!

ohja… en met legging en beenwarmers kan ook!

Lijkt me koud, als ik laarzen aan heb zijn m’n voeten al bevroren xD