Zins kort heb ik eindelijk een huisje met balkon. Een buiten ruimte heb ik echt gemist in mijn vorige woningen. Mijn balkon is 3m2. (schrijf ik dat zo goed? vind lastig)
Nu vind ik het lastig om meubels uit te zoeken. Wil graag lekker een paar uur buiten kunnen zitten. Zoek dus een stoel met tafel waar je niet gelijk een zere kont van krijg. Weten jullie een fijne stoel? Liefst ook nog in de kleur wit of grijs. Veder heb ik al mooie vlonders van de ikea en bloempotten.
Ik zou zelf gewoon een simpele stoel kopen en daar een lekker kussen in leggen. Wel een iets luxere variant op een houten klapstoeltje hoor Das wel heel primitief
Ik zou eens bij de blokker kijken, heb ik mijn balkonmeubeltjes vandaan!
Bij blokker, leenbakker en kwantum ben ik al geweest. Daar kon ik niet iets vinden. Zal binnenkort nog eens op pad. Als jullie nog een goede (web)winkel weten hoor ik het graag
Heb je de website van Balkonstudio wel eens bekeken? Dat zijn meubels speciaal ontwikkeld voor balkonnetjes. Er is zelfs een bankje met opbergruimte en een tafel in 1. Je kunt ook maatkussens erbij bestellen. www.balkonstudio.nl
Oud topic, slotje