Bali en Lombok

[b]heee!
ik ga waarschijnlijk volgende zomer vakantie naar bali en lombok (2 eilanden die bij indonesie horen).
en mijn ouders hebben mij de taak gegeven om leuke resorts en plekken enzo te zoeken.
dus hebben de mensen die op bali en/of lombok zijn geweest nog leuke tips?
een leuk resort/hotel/huis/bungalowpark?
een mooie snorkelplek?
een mooi strand?
alles is welkom!

xx

oja, mijn moeder wil heel graag naar zo’n resort of hotel, dat vzich helemaal op zee bevind, dus dat de hutjes in het water staan op palen en dat ze met elkaar verbonden zijn door steigers. dus als jullie een plek weten waar zo’n resort/hotel is… meld het even![/b]

Ik ben deze zomervakantie naar indonesie geweest; Bali,Bogur,Jakarta,Jog-Jakarta. Maar wij bleven in bali gewoon in van die bungelows wat aan het strand lag. Alleen ik weet niet meer hoe het heet haha sorry.

ok, klinkt als een hele mooie reis!
maar weet je nog wel wara in bali je ongeveer zat?

Ik weet niet meer precies waar ik zat, ik zou het aan me vader vragen als ik hem spreek maar we gingen ook nog een dagje naar boven in Bali en dat heet Lovinda daar kan je het best heen als je met dolfijnen wilt gaan zwemmen want daar zit zo hotel en in dat hotel kan je zwemmen met dolfijnen. Maar ik bleef daar 1 dagje want het was alleen voor de dolfijnen.

Indonesieeeee(L)

Sorry, ik heb niks voor je… in de keren waarin ik naar Indonesie ben gegaan, heb ik bij mijn familie geslapen :slightly_smiling_face:

Ik wil zo graag weer es terug(L) en dan echt Indonesie zien en herinneren. =) (ik ben echt veel al vergeten, ik ben er geweest als een baby, als 2 jarige, en 6 jarige (zoiets.) en ben dus al veel vergeten. :frowning_face: )

xx! Veel plezier daar =)

@agradable
Je bedoelt zeker Lovina :wink: ?
En het hotel waar jij het over hebt, heet het Melka Excelsior Hotel, inderdaad in Lovina. Maar vanuit andere hotels (ook buiten Lovina, zoals Singaraja of nog minder bekende plaatsen) is het mogelijk om een “toer” te boeken om met de dolfijnen te zwemmen.