Balconnetebikini.

Heee iedereen!

ik ben een meisje van 16 & vind balconnetebikini’s echt super mooi, maar ik heb een extreem kleine cupmaat. heeft iemand ervaring met balconnetebikini’s & weet of ze goed zitten? ohja, & als je een balconettebikini, drop dan even een foto (;

BTW: mijn cupmaat is 70A & soms is zelfs dat te groot…

Ik heb echt precies hetzelfde probleem! Dus zie dit maar als een up.

dat is zo vervelend! want ze zijn zooo mooi!

upje!

Dit wil ik ook weten! Upje voor je vraag dus :slightly_smiling_face:

Het kan opzich wel, mits die niet heel laag is uitgesneden.
Als je de nekbandjes namelijk weg kan laten, dan zit ie voldoende strak rondom de borst en de rug.

vind ze echt prachtig, maar ik ben bang dat ze met een grotere cupmaat mooier zitten… heb zelf ook een cup A :frowning_face:

upje!

70a ook zoiets hier! Up!

Wat jammer! :frowning_face:

Je kan toch ergens heengaan waar ze die verkopen en gewoon proberen? :slightly_smiling_face:

Ja maar bij ons in de buurt heb je geen winkels die dat soort bikini’s verkopen

Anders bestel je er een van de H&M? Ik heb dat ook gedaan van de week. Heb 75A, dus ik twijfelde ook. Ga het gewoon passen en anders kan ik het weer terugsturen :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf ook een balconette bikini, maar wel cup C. Mijn nichtje heeft hem ook gekocht en die heeft cup A, en in die van haar zat een klein beetje push-up. Zag er niet nep of opgepompt uit, dus misschien kan je kijken of je een balconette met een beetje push-up kan vinden.

Ik heb zelf een grote cupmaat en dat kan eigenlijk ook niet echt (ik heb er een en moet de hele tijd kijken of hij nog goed zit) dus ik denk dat zo’n bikini met B of C het mooist valt.

Ik heb een balconettebikini maat 65A en die zit prima !

Ik heb ook 70A en een balconettebikini. Ik zie er wel heel plat uit, maar ik heb het geaccepteerd, ik heb nu eenmaal amper iets daarboven ;’) hij blijft wel goed zitten als je gewoon de juiste omtrekmaat neemt.

Ga naar H&M! Daar hebben ze hele kleine

Ik heb ook 70A en ik heb een balconette bikini. Als je gewoon een kleine maat bij de H&M ofzo koopt blijft hij wel goed zitten, je borsten worden alleen wel een beetje platgedrukt in een balconette dus waarschijnlijk zullen ze dan nog wel kleiner lijken

Kleine maat, grote maat. Wat maakt het uit, het is bij allebei mooi.