Balayge haar

Hai ik wil graag balayge haar. Maar de Trent was in 2015. Vinden jullie dat het nog kan in 2016 of vinden jullie het echt te 2015? ( ik heb al toestemming van m’n ouders :slightly_smiling_face:)

Is dat zoiets als ombre haar? Of heb ik het mis haha. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi. Maar als jij het graag een keer wilt doen moet je het gewoon doen. Ik zie nog steeds genoeg meisjes er mee rondlopen!

Gewoon doen wat je zelf mooi vind en niet druk maken om ‘trends’.

Ik vind het nog steeds heel mooi. Dus gewoon doen :slightly_smiling_face:

Inderdaad maar tegenwoordig zijn de meiden zo kritisch op school dat ik het niet durf want dan roep ik allemaal nare reacties op :frowning_face:

Niet zo druk maken om wat die meiden vinden

Ik vind het heel mooi, zou het dus echt doen.

Ja ik vind het ook prachtig…

Balayage * is nog helemaal niet uit hoor!
Ik heb een maandje terug een subtiele balayage laten zetten, niks mis mee.

Heb je misschien een foto want ik wil denk ik ook een beetje subtiele balayage

Kun je gewoon op Googlen.
‘subtiele balayage’
Of in het Engels, dan krijg je meer resultaten.

Ik weet niet welke haarkleur je wilt/hebt maar zoiets is behoorlijk subtiel vind ik:

sorry voor de grootte!

Ik vind haarkleur nooit “uit” of “in”, behalve misschien de grijze kleur die nu in is. Sowieso zou ik lekker dragen wat JIJ mooi vind, als je dat lukt zul je je echt veel relaxter voelen. :slightly_smiling_face:
Maaarr, ik vind het zelf heel mooi. Enige reden dat ik het niet heb is omdat ik super stijl haar heb en het daar niet mooi bij vind staan. Maar als je slag of krullen heb, vind ik het heel mooi.

ik heb vorig jaar mijn balayage laten zetten en in januari weer lichtjes bijgewerkt. Het is wel verstandig om eens in de zoveel tijd naar de kapper te gaan om hem weer op te frissen met een toner. :slightly_smiling_face: De mijne ziet er zo uit:

^ ik vind zoiets als op de bovenstaande foto’s best mooi, en je moet je vooral niet tegenhouden door trends. Zeker niet als ie van vorig jaar is, zoveel trends blijven meerdere seizoenen/jaren hangen…

Ik wou zoiets, maar de kapper heeft hem laten mislukken…Ze heeft er dan overheen geverfd met bruine haarverf en nu zijn mijn punten wel nog heel blond en de rest weer bruin…En kapot.Als ik zo foto’s zie wil ik dat ook weer maar no way dat ik nog een kapper vertrouw in zoiets );

Ja maar jij had er toevallig pech mee. Ik zou gewoon een nieuwe kapster zoeken en ervaringen zoeken. Ik heb ook balage (donkerbruin naar lichtbruin) en mijn kapster doet dat altijd heel erg mooi.

Ik heb dezelfde ervaring gehad. Misschien moet je even zoeken naar kapsalons die werken met olaplex? Ik had achteraf ook graag gewild maar ik wist toen nog niet van het bestaansrecht af haha.

@firdaous: je hebt gelijk hoor dat ik er toevallig pech mee had, maar opnieuw laten doen is niet echt een optie. Allereerst zie ik wel vaak zo plaatjes voorbij komen, maar dat zijn dan kappers waar ik meer dan een uur voor moet rijden, in de buurt heb ik nog geen enkele gevonden met referenties (wat ik nu zeker wel wil haha) Je mag me altijd wel eens meenemen naar jouw kapper! :stuck_out_tongue:

@alison: Ik heb het eens opgezocht wat olapex is en dat ziet er best goed uit! Maar ik wil het nu (nog) niet opnieuw doen of er iets met doen. De kapper heeft het ontkleuringsmiddel (het sterktste) ook 10 minuten langer erop laten zitten dan dat mocht, mijn haar is niet in super conditie (zwak uitgedrukt), dus ik laat het liefst gerust nu… Ik heb wel interesse in zo’n l’oreal pro fiber behandeling