Bal Kleedje

Heeey,
weet iemand waar ik een mooi, en een liefst niet te duur bal kleedje kan vinden? x

Je bedoelt dus een galajurk?

hahaha bal kleedje xD
lipsy.com?
asos? topshop? new look? otto?

Een gala jurk jaa, maar hier in België is het balkleedje :wink:

Whah, ik dacht letterlijk aan een kleed voor een bal ofzo? Of een ‘‘bol’’ kleedje. XD

haah dat had ik ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb vandaag in de H&M van Gent een mooi balkleedje gekocht! Misschien moet je daar eens kijken.

Moet het echt een lange jurk zijn? Anders kun je een leuk jurkje bij de H&M kopen. Als het echt een lange moet zijn hebben ze bij Jane Norman vaak wel mooie [die zit bij ons in de V&D].

Balkleedje is in Belgie kort, tot aan de knie of korter.

Ik snapte je eerst niet, maar na een tijdje drong het tot me door dat er hier ook belgen zijn xD

Ik heb elk jaar een gala en meestal koop ik mijn jurkjes dan bij de zara, daar is het niet zo duur. Of in de v&d van warehouse maar dat is best duur, maar wel heeel mooi =D

bij h&m hebben ze super leuke!

same here x]

toen ik de titel zag :grinning_face_with_smiling_eyes:

De mijne heb ik vorig jaar bij V&D gekocht.
niet heel duur en niet iedereen loopt erin zoals bij de H&M.
je kan ook bij C&A kijken

wat een heerlijke taal (A)

H&M heb je heel veel jurkjes voor heel weinig geld nu. :grinning:
tenminste, in Zwolle

Omg, er zijn volgensmij echt mensen die iedere keer weer reageren op dat ‘kleedje’…

Maar om nog even iets nieuws toe te voegen hier: asos.com, en bij new look (winkel zelf of webshop) hebben ze ook altijd vanalles! Verder, als je met bestellen geen moeite hebt, via e-bay kan je echt heel goedkoop uit zijn (en de maten staan er vaak precies in cm bij).

K vind t eik wel handig bedacht ik me net :stuck_out_tongue:
Hoef je niet meer na te denken of je nou in t lang moet of niet, dresscode: balkleedje is kort, dresscode: gala is lang ; )

lijkt me logisch eerlijk gezegd
girlscene.nl

nou ik ben een belg en als ik balkleedje hoor denk ik aan een lange hoepeljurk :’)
ik zeg gewoon coctaildress…