bakjes.

Ik moet me spullen opruimen van me ouders,ik moet creatief zijn van me ouders , wie enig idee? alvast bedankt!

xxx.

uuuup.xx

Zo’n vraag heb ik serieus nog nooit gehoord. :grinning_face_with_smiling_eyes: What the fuck heb jij voor ouders? Het moet in bakjes maar je mag geen bakjes kopen?

heb jij wel bakjesdan ?:stuck_out_tongue:

Wie?

lastig je moet met bakjes werken maar je mag ze niet kopen…?
Ik zal kijken of je nog dozen heb liggen (schoenendozen etc…) dan zou je ‘‘tijdelijk’’ je troep daarin kunnnen opbergen. En misschien heb je nog bloempotten of mokken daar kan je ook wat spullen in doen zoals pennen.
Btw als je voor je oorbellen een goedkopen oplossing zoekt: gebruik dan een lege keukenrol. Maak daar gaatjes in en dan kan je hem vol hangen met je oorbellen.

Succes met het opruimen! :wink:

afsnoeien

nou kijk ik mag geen dure dozen kopen, maar ik moet het opruimen en een leuke manier ervoor vinden, dus ik heb al een schoenendoos gepimt, of ik moet iets goedkoops vinden leuke doosjes mogen tot 3 euro ongeveer komen.x

En ik vindt van die normale bakjes ook zo saai, en voorderest kan je niet veel krijgen bij ons, je moet al geluk hebben als je iets normaal kan vinden.x

xenos?

Bij de xenos hebben ze bakjes met gerecycled papier voor een euro! Hoewel die wel vrij klein zijn. Ik gebruik ze voor mijn makeup, super handig. Misschien een idee?

pimp de witte xenos bakjes?
bij e blokker hebben ze leuke met gerycyced papier -als je het zo schrijft- en bloemen.

ja heb die bij de blokker zien liggen maar ja… ik vond het ook zoiets lijken waarvoor kinderhandjes zijn gebruikt en dat wil ik niet :slightly_smiling_face: .
misschien kan je als orginele manier een schilderijlijst(moetje ook maar hebben want da’s duur) nemen, dan drie(of meer, kies!) planken die je goed op maat zaagt en dan doe je ze in die lijst, dan heb je een 3d schilderij waar je spulletjes op kan zetten.
OFFF, je koopt/vraagt bij de groenteboer ofzo 5 doosjes die je wit verft of zo laat zoals ze zijn, en dan knoop/niet/spijker/plak(?) aan elkaar, bijv een rijtje van drie en daarnaast eentje van twee, en dan heb je je eigen kastje gemaakt!
of je gooit al je troep onder je bed natuurlijk :flushed:

Ideeën:

-Xenos bakjes pimpen.
-Chinees-bakjes pimpen.
-Neem tasjes en doe daar je spullen in :’)
-Maak van zo’n luciferdoosje een matchbox, daar kan je kleine prullen in bewaren :’).
-Pak gewoon alle oude bakjes, potjes en glazen, pimp die en tadaa.

ja bedankt allemaal, nou wij zijn heel netjes in huis dus het mag niet onder me bed enzo, en mag echt geen haar liggen bij ons dus, haha.x ik zal even kijken wat ik ga doen! bedankt alvast allemaal!:):slightly_smiling_face:.

je kan bakjes vouwen!

Mag je geen dozen kopen die je zelf moet vouwen?
Ik steek al mijn troep daarin.
hmmmmmmmmm…
Gooi alle spullen weg die je nooit aandoet of gebruikt(meestal heb je dan al een pak minder). Alle andere spullen kun je misschien in zakken steken? Als je een boekenplank hebt in je kamer kun je die gebruiken om spullen op te zetten. In nachtkastjes. Als je een bureau hebt zijn daar meestal ook schuiven in of aan de kanten staat daar waarschijnlijk wel vakjes daar kun je ook steken. Om het niet rommelig te laten lijken kun je alles in allerlei dozen zetten die je heb gepimpt en dat is misschien goed voor je ouders?

Bij de Xenos hebben ze een hoop leuke doosjes.
Daar hebben ze ook doosjes van dat hout-achtige spul, die kun je zelf bestickeren, beplakken of verven. Die zijn ook helemaal niet duur :slightly_smiling_face:

een jampotje ofzo beplakken met strookjes kaftpapier of inpakpapier. het beste met doorzichtige lijm/behanglijm ofzo… dan kun je dat potje als pennenbakje gebruiken.

Bij de action en bij Big Bazaar (of Bazar, ik weet het niet.) heb je ook hele goedkope bakjes en soms nog hele leuke ook!

En die zijn niet duur. :grinning: