Bah, ik word hier echt misselijk van.

http://www.youtube.com/watch?v=TmLhHimvx8M&feature=feedf

het filmpje bevat geen schokkende beelden, maar het is wel erg, een moeder die haar (geadopteerde) zoontje belachelijke straffen geeft en echt te ver gaat. Van mij mogen ze haar echt opsluiten.
Nog een vraag; het stukje is uit een aflevering van dr. Phil, heeft iemand hier een site waar je afleveringen kunt terugkijken? Ik wil namelijk wel graag heel de aflevering zien…

Ik wil eig niet kijken …

Waarom maakt iedereen ineens topics aan over filmpjes/foto’s die eng/schokkend/leuk/stom zijn?

Ah jezus, wat een achterlijk wijf!
Serieus, hete saus voor dat kind alleen omdat hij loog? Slaat echt nergens op.

Ahww, vind het echt zielig

hete saus en koude douche? echt verschrikkelijk!

dat doe je je kind toch niet aan!

Lees verder, ik stel ook een vraag (en dan niet ‘wat vinden jullie?’)

-

ik durf het niet te kijken

Een moeder is boos op haar zoontje omdat hij heeft gelogen, en ze voert hem hete saus totdat hij toegeeft, en laat hem in een koudE douche staan.

Dat vind ik weer iets té…

Dat vind ik echt zielig…
Ik zag ook een keer bij dat ene ‘opvoed-programma’ (ben de naam vergeten) maar daar deed een vrouw zeep in de mond van een kind als dat kind schold ofzo. Echt ziek.

Ja inderdaad…

Dat is helemaal niet té, dat wijf moet een klap voor der hassens krijgen, wat een achterlijk wijf!

Oh die heb ik een hele tijd geleden gezien in dr phil is idd niet normaal wat zij dat kind aandoet.

durf het filmpje niet te kijken, vind ik zielig

oh god ik ben echt een held op sokken

BITCHHHH

Oké ik vind het toch niet té, vréselijk achterlijk wijf! Omg wat ongelofelijk zielig voor dat kindje!

omg omg omg, echt zielig :frowning_face: