Bah, ik ben het zo zat..

Wordt ik toen straks gebelt, door een jongen die ik ken via me zus, en uitgaan en waar ik een paar x mee gegaan ben, of ik over 3 weken naar zn verjaardag kwam.
Dus k helemaal verbaast want hy belde met de mobiel van me zus enzo dus ik had het helemaal niet verwacht. Dus ik zeg ´nou oké dan, is goed´. Komt me zus thuis, zegt ze ´het was … die je aan de telefoon had´ bleek het dus een vriend van hem te zyn! Ik voel me nou zo in de maling genomen. Ik ga er dus ook niet heen.
En het ergste is ook nog dat ik me beste vriendin er helemaal over had gsmst. Dus nou mag ik morgen even gaan vertellen dat het dus helemaal niet zo is…

En ik ben het gewoon zat met jongens… alles gaat fout blegh

en dit moest ik gewoon even kwyt!

xxx

ah jongens zijn zo kinderachtig af en toe…zucht

misschien weet die vriend wel toevallig van die jongen dat ie jou leuk vind, dat ie je daarom uitnodigt, tadaaa.

Always look on the bright side of life. :afro:

Jhaa maar als je dan later van je zus hoort dat hij het helemaal niet was, baal je er wel van toch?

Dat is dan inderdaad wel even een teleurstelling… Jongens kunnen soms zo gemeen zijn!

en zussen dus ook!

Ja helemaal gelijk!

weet je zus dan niet of ie je leuk vindt? of vind je het genant om aan haar te vragen:P?

ooow wat kinderachtig van hem! begrijp je helemaaal