baggy broek met skinny pijpen

nou de titel zegt het al… zeg maar een beetje het model dat replay hadi n de 92 colectie geloof ik
xxx

Ja die broeken heb ik wellis gezien, Ik vind ze wel vet opzich.
Lekker baggy van boven en skinny van beneden ik vind het wel leuk staan.

jaaaa jij begrijpt het(H)
maar waar zijn ze te vinden?

Ehmm ik heb een soort van baggy/skinny van de Bershka! Maar ik heb ook 2 ‘skinny’ broeken die ik 2 maten te groot heb gekocht, dus die zit best baggy boven (hangkont zgmaar) en strak van onder.

Verder kan je kijken bij replay, diesel en dat soort winkels… ik denk dat die wel hele mooie hebben!

okee dnakje wel!

bershkaa pas geleden of lang geleden zoek al heel lang zo een die baggy/skinny

Dat heb ik nog niet echt gezien, kan iemand een plaatje posten?
Ze lijken me wel leuk, zo te horen :stuck_out_tongue:

Ja die zijn echt super, ik heb er een en ze zitten ook nog eens lekker.
Toppie dus :stuck_out_tongue:

Kijk anders ook even bij men@work daar heben ze er ook best veel

ik heb er ook een, heb hem gehaalt bij de h&m jongens afdeling (kinder) (A)
maar je ziet niet echt dat het voor jongens is :stuck_out_tongue:

Njaa dat is al zo’n 3 maanden geleden, maar inmiddels hebben ze vast wel nieuwere versies enzo!

baggy broeken zijn leuk, skinny broeken zijn leuk, maar baggy skinny broeken vind ik net drollenvangers :slightly_smiling_face: sorry :wink: bij de spoiled (in de 9straatjes) hebben ze ook baggy skinny broeken

een baggyskinny dus, heb je bij de vero moda!

PLaatje?

want het klinkt egt heel lelijk! srry voor de mensen die t wle mooi vinden :stuck_out_tongue:

Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen… Heb je foto ofzo?

Op school loopt een meisje ermee maar ik weet niet van welk merk en waar ze hem heeft gekocht , het ziet er idd leuk uit wil hem zelf ook wel =]

ik heb er een. ze zitten echt lekker want het is niet té baggy en dus ik voel me nog steeds vrouwelijk erin :wink:

gwoon langs die broekewinkels gaan en vrage of ze eenskinny baggy broek hebbe…

Die 96 Elwood broek van G-star kun je ook baggy dragen en is skinny onderaan. Ik draag 'm ook zo en hij zit zoo lekker! Bij Zara heb ik ook zo’n model gezien, pas geleden nog!

Dat zijn echt vette broeken! daar liepen allemaal deense mensen mee, die bij ons op school waren voor een uitwisseling
xx