Bagel

Hoeveel calorieen zitten er in ee bagel, sites zeggen alleemaal andere dingen, eentje 410 de andere 230 .

Lekker boeiend. Gewoon opeten

Ik vind het dus wel boeiend, laatmaar…

Het zal dan wel tussen 230 en 410 calorieën liggen. En eet het maar gewoon op, ga je niet dood van.

Waarom wordt er meteen zo negatief gedaan…? Als zij dat wilt weten, voor wat dan ook, laat het d’r gewoon vragen zonder meteen commentaar te geven.

Ligt aan de soort denk ik? Wit, volkoren…

Ben ik de enige die niet weet wat een bagel is? :")

Ik weet dat het eetbaar is, en een soort broodje ofzo haha

Thank you

Ik ging dat ooit aan Siri vragen op mijn iPhone, maar ik zal niet meer weten wat voor antwoord zij gaf hahaha.

Ik heb er altijd gehad rond de 200 kcal.
Gewoon eten is maar brood.

Nou, dan ga je uit van 320.

Jullie weten niet eens waarom ze het vraagt…dus zeg dan gewoon niks als je niks aardigs te zeggen hebt of het antwoord weet…
anyway, het hangt er vanaf hoe groot de bagel is, en wat voor soort,english bagels zijn die dunnere plattere en amerikaanse die grotere dikkere…
en of het ‘plain’ is enzo :slightly_smiling_face:
je kan altijd naar caloriechecker.nl …en dan een product checken, deze site heeft iets met het voedingscentrum dus ik neem aan dat die wel klopt :slightly_smiling_face:

Okee bedankt!

Neem een gemiddelde? Calorieën maakt mij niet uit eerlijk gezegd, tenzij het de naam ‘mars’ oid heeft xD Daar zitten gewoon veel teveel in. Maar in principe maakt het mij niet zoveel uit.

niet teveel over nadenken, het is maar brood. Sowieso beter dan een zak snoep of stuk slagroomtaart

die van AH hebben niet zoveel kcal.