(bagage)kluisjes in Rotterdam?

Weet iemand of er in het centrum van Rotterdam kluisjes zijn om je bagage in te doen? Ik weet dat er op het station wel kluisjes zijn, maar twee vriendinnen en ik worden met de auto gebracht naar Rotterdam met bagage. We willen eerst graag nog winkelen en dat gaat natuurlijk niet zo handig met bagage.
Het handigst zou zijn als er kluisjes waren in de koopgoot, dus kan iemand mij vertellen of die daar aanwezig zijn?
Alvast bedankt!

Volgens mij hebben ze dat alleen op centraal station. In de koopgoot heb ik ze nog nooit gezien. Lijkt me ook niet echt logisch.

Centraal station alleen, als je bij de ah to go bent, de roltrap naar boven daar heb je ze. -wss nog meer mja-
en het is nog best dichtbij de winkels (: -vind ik hihi-

ik heb ze nog nooit gezien in de koopgoot. of ergens in rotterdam, alleen centraal station idd. Maar dat is 10 minuten lopen vanaf de stad dus dat is de moeite wel.

hmm volgens mij heb ik ze nog nooit gezien daarzo

Oke, bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:

Ze hebben kluisjes bij de Mediamarkt :slightly_smiling_face: ligt tegenover Riverisland en New Look (wat ook erg leuke winkels zijn)

Die van de Mediamarkt is ook nog wel slim trouwens! In de stad zou ik sowieso wel naar New Look willen, dus dat komt wel goed uit. Maar zijn die kluisjes niet eigenlijk alleen voor Mediamarkt bezoekers, of zullen ze dat niet controleren?

Geen idee, zie weleens allemaal tassen daarin liggen. Vroeger mocht je volgens mij de mediamarkt niet binnen met al die tassen en daarvoor hadden ze toen die kluisjes. Nu is dat niet meer zo :wink: maar de kluisjes zijn er nog. Ze kunnen toch niet controleren of je in de mediamarkt bent of niet.

Ik zou voor de kluisjes gaan op Rotterdam Centraal. Ik reis vaak en wil ook nog even de stad in, dus gebruik ik wel eens zo’n kluisje op het station. Ze zijn veilig en best wel ruim, dus er passen genoeg spullen in :slightly_smiling_face: