Badmintonners?

Hoihoi :3
Ik zelf badminton al vanaf mn 6e/7e dat is nu zoon 7 jaar. Ik speel op dit moment op best wel hoog niveau ik speel door heel nederland junior masters en competitie senioren. Ik help bij training geven aan de aller jongsten en het is erg mooi om dat te doen.

En ben erg benieuwd of hier dus ook badmintonners of oud badmintonners zijn. Maakt mij niet uit welk niveau maar ik ben erg benieuwd en vind het altijd leuk om verhalen van mensen te horen!

Ik ben een oud badmintonner haha (’:
Ik zat er eigenlijk op om gewoon mijn vriendinnen te zien omdat wij naar een andere school gingen, maar uit eindelijk kwam er een nieuwe trainer en hij was veel ste fanatiek voor ons (ja lui ben ik xD) dus ja toen ging ik er van af ;'p

Heb eigenlijk nooit competities gespeeld ofzo en goed ben ik al helemaal niet hahaha

Tot en met vorig jaar badmintonde ik, maar omdat studies voor gaan, moest ik een keuze maken tussen de jeugdbeweging en de badminton … Het is dus het eerste geworden.

Was best wel goed naar 't schijnt, en ook al zeg ik het zelf ='D Maar ik heb er bewust voor gekozen om het recreatief te doen, het moet leuk blijven. Was bang dat de lol ging verdwijnen als ik competitie zou spelen.

Ik speel 7 jaar, na de zomervakantie 8.
Speel al jaren competitie, afgelopen jaar in de senioren 2e klasse. Maar dit jaar gaan wij weer terug naar junioren omdat we een tekort hebben aan competitiespelers en anders geen team kunnen vormen.
Overigens ook wat toernooitjes, DPC’s.
Maar ik ben niet van het ‘ik wil heel hoog komen/worden’ etc. Ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind, want badminton gaat bij mij niet voor alles, dus dan wordt het al lastig om veel te trainen en élk weekend op weg te zijn.

@levitate … DPC’s heb ik eerder ook aan meegedaan…welke club ben je?

Heb je al opgezocht op toernooi OMG jij speelde vorig jaar met manon en reitse… die zijn dus nu naar mijn club verhuist naar meteoor :3 xD inmiddels goed met hun beide bevriend :3

Ik heb gebadmintond! Al best een poos geleden en niet zo heel lang…
Helaas had ik een rottrainer wat de voornaamste reden was dat ik eraf ben gegaan. Wat een vervelende man was dat…

Ik heb ook gebadmintond maar we zijn ervanaf gegaan omdat wij eigenlijk meer daar waren voor de lol maar we moesten van hun echt serieus gaan doen.
En we kregen ook nog een baantje op de avond dat we moesten trainen.

Ik heb tot mijn 11e oid gebadmintond en wedstrijden gespeeld, maar ben door tijdgebrek gestopt. Ik mis het best wel eigenlijk, want ik vind het heel erg leuk.

Ik badminton nu 2 jaar en ik vind het echt leuk :slightly_smiling_face:

Ik wil graag badmintonnen dit jaar, maar het is normaal al volzet. :dry:

Whaha ja klopt!
Maaare, dan ken jij Wilfred en Robert ook wel of niet :wink:
-zie dit berichtje nu pas-

Jaaaa die ken ik zeker!

Haihai,
ik speel nu net een maand,ik vind het heel erg leuk.Wat wel heel jammer is dat ik geen leeftijdsgenoten op een jongen van 16 jaar bij de club heb,de rest is ouder dan 25…Heeft iemand nog tips voor mij?Aangezien ik net begonnen ben. X

Ik heb zelf gebadmintond en ik kon het toch redelijk aardig. Ben gestopt omdat ik ben verhuisd en ik nu andere sporten wil uitproberen :stuck_out_tongue:

whahaha hilarisch.

Ik badmiton ong 2 jaar ofzo??
vindhet best leuk, alleen de club waar ik op zit organiseert nooit wedsttrijden (niet dat ik zo goed ben)

Ik speel ook badminton voor 5 jaar volgens mij
Ik hou niet echt van opscheppen maar ik ben er niet slecht in maar als er een wedstrijd word gespeeld ben ik gewoon zo nerveus dat ik van die fouten maak dat ik denk van HOE ?
Heb je misschien tips voor me ?

Rustig blijven, de tijd nemen en vooral er plézier in hebben.
Meestal ga je nerveus doen omdat je zo ontzettend graag wilt winnen/of dat er zoveel druk op je schouders ligt en dat is zonde. En bij de 11 effies wat gaan drinken, zorgen dat je teamgenoot/coach/moeder het weet en je even kan toespreken oid ? :d

mijn broertje badmintont (als dat een woord is) al vanaf zijn 4e… ik doe het wel vaak op straat met hem, zijn dan aardig aan elkaar gewaagd maar ja in de zaal vlieg ik alle kanten op :slightly_smiling_face: zit er zelf niet op, maar kan het dus wel redelijk. mijn hele familie (mannelijke kant) badmintont trouwens.

oh, en hoe spreken jullie badminton uit? wij zeggen bedminton zeg maar. mijn oma zegt eerder batMinton, met klemtoon op mint… dus, wat doen jullie?