Badminton

Wat vinden jullie van badminton? Vinden jullie het een mietjes sport, of juist niet? (dat word namelijk veel gezegd in mijn omgeving)

Up :’)

Ik vind het leuk! Maar niet zo leuk om het als sport te doen, ik doe het altijd op de camping… :stuck_out_tongue:

Ik vind het VETLEUUUUUK =D Ik kan me er echt in uitleven. Dan spring ik achter dat pluimpje aan, maak de coolste moves, etc :grin: Maar ik doe het alleen als ontspanning en niet in clubverband ofzo. Ben jij van plan om het in clubverband te doen dan?

I <3 Badminton

Ik vind het leuk!

Haha ja precies, ik doe het ook altijd op de camping :grinning:
Ik dacht altijd dat dat niet echt een intensieve sport was, maar toen ging ik het een beetje bij de gym doen enzo, maar vind het nog best leuk!
Ik vergeleek het altijd met tafeltennis, waar ik geen zak aan vind. Maar vind badminton nu zeker wel een leuke sport, al zal ik er zelf nooit op gaan.

Ja eigenlijk wel haha, dat is het enige wat ik een klein beetje kan =p

dat doe ik vaak op de camping, erg leuk!

Ik bedoel eigenlijk qua sport in een vereniging hehe.

Ik heb er ongeveer 5 a 6 jaar opgezeten. Ben er nu een jaar van af ^^

Niets voor mij :3

Ik tennis, maar ik kan echt geen badminton spelen.
Ik zie die shuttle nooit. :frowning_face:

ik badminton echt al super lang ook in clubverband, heb het altijd harstikke leuk gevonden, ik speel ook competitie en toernooien!! maar vooral ook omdat wij gewoon een super gezellige club hebben :slightly_smiling_face: ik hoor ook wel vaker dat het een mietjes sport is enzo :S maar vind dat complete onzin enzo vaak heb ik dan als antwoord dat ze dan maar eens mee komen doen xd haha, maar nee daar zijn ze dan weer te schijterig voor :pensive: en onze training is echt niet voor mietjes ofzo ;p hebben echt super veel conditie training enzo,

Ik heb het heel lang gedaan…maar ben er een paar jaar geleden mee gestopt. Was erg leuk, deed het ook in competitieverband.

ik vind het leuk voor op school,
of af en toe in de vakantie!

idd. ik train 4-6x in de week, en de meeste denken dat het een mietjes sport is. dat is het dus helemaal niet, het is juist heel erg intensief!

maar een sport is ervoor om beter in iets te worden he. ;]

'k Vind het vet

Ik heb het ook lang gedaan en ben eigenlijk van plan het weer te gaan doen als ik meer tijd heb! En het is zeker niet voor mietjes… het is best intensief!& leuk!!