Hey,
Laatste tijd was ik en beetje egoistisch, Ik dacht dat ik de enigste was met probleempjes ( ja ja heel stom van mij). En in die tussentijd vergat ik mijn beste vriendin en beetje. Ik wil haar helpen maar met zoiets heb ik echt geen ervaring mee
Ik zal jullie zo kort mogelijk de verhaal vertellen,
Mijn vriendin namelijk C heeft een vriend die heet B. Ze hebben al bijna 1 jaar en helaas kan ik niet zeggen dat het goed gaat in hun raltie . die jonge B heeft eigenlijk niet echt verantwoordelijkheid soms is hij echt een superheld en de andere keren is hij meestal de schurk. ’
Ik heb zo’n haat aan hem omdat die zo vaak de hart van mijn vriendin heeft gebroken maar hoe vaak ik het ook tegen mijn vriendin C zeg ze begrijpt het niet. En elke keer doet ze het weer verkeerd ze gaat terug naar hem.
En nu is er een jonge namelijk M, als ik naar de gedachten van M kijk lijkt het alsof ik C in hem zie, Ze hebben echt veel gemeen in mijn ogen. het lijkt alsof M de Good boy is en B de Badboy is.
( ik zal M en beetje beschrijven misschien dat jullie dan en beter idee krijgen)
M is ook net en beetje als C, hij heeft ook wel wat liefdesverdriet meegemaakt en net als C heeft hij volgens mij niet de goeie keuze gemaakt over zijn liefde
Ik wil dat ze allebei gellukig worden maar hoe koppel je nou zulke mensen ?
of laat je je vriendin zitten met een badboy ?
En wat zouden jullie kiezen the Goodboy of the Badboy ?