Badboy OF Goodboy?

Hey,

Laatste tijd was ik en beetje egoistisch, Ik dacht dat ik de enigste was met probleempjes ( ja ja heel stom van mij). En in die tussentijd vergat ik mijn beste vriendin en beetje. Ik wil haar helpen maar met zoiets heb ik echt geen ervaring mee

Ik zal jullie zo kort mogelijk de verhaal vertellen,

Mijn vriendin namelijk C heeft een vriend die heet B. Ze hebben al bijna 1 jaar en helaas kan ik niet zeggen dat het goed gaat in hun raltie :frowning_face:. die jonge B heeft eigenlijk niet echt verantwoordelijkheid soms is hij echt een superheld en de andere keren is hij meestal de schurk. ’
Ik heb zo’n haat aan hem omdat die zo vaak de hart van mijn vriendin heeft gebroken maar hoe vaak ik het ook tegen mijn vriendin C zeg ze begrijpt het niet. En elke keer doet ze het weer verkeerd ze gaat terug naar hem.

En nu is er een jonge namelijk M, als ik naar de gedachten van M kijk lijkt het alsof ik C in hem zie, Ze hebben echt veel gemeen in mijn ogen. het lijkt alsof M de Good boy is en B de Badboy is.

( ik zal M en beetje beschrijven misschien dat jullie dan en beter idee krijgen)
M is ook net en beetje als C, hij heeft ook wel wat liefdesverdriet meegemaakt en net als C heeft hij volgens mij niet de goeie keuze gemaakt over zijn liefde

Ik wil dat ze allebei gellukig worden maar hoe koppel je nou zulke mensen ? :frowning_face:
of laat je je vriendin zitten met een badboy ?

En wat zouden jullie kiezen the Goodboy of the Badboy ?

Je kan M een keer subtiel voorstellen aan C, maar verder zou ik niet stoken in hun relatie. Het is nog altijd C haar keuze voor welke jongen ze uiteindelijk kiest.

Jha maar ze hebben allebei al een slecht lopend relatie, en natuurlijk je blijft wel trouw aan je vriend/in, maar B en S (S is de vriendin van M) hebben zoveel gemeen geflikt,

Ik wil mijn vrienden niet in verdriet ziet :frowning_face:

Je kan er haar een keer op wijzen dat ze beter verdient, maar ik zou haar niet meteen naar M duwen…

Je weet niet of het goed gaat met hun relatie, maar ze hebben een slechte relatie??
Ik denk dat je vriendin het eerst met B moet uitmaken voordat je haar uberhaupt aan C wilt koppelen
En mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en interesses hebben hoeven elkaar niet aan te trekken :stuck_out_tongue:
Denk dat je der dus eerst moet laten uitzoeken hoe haar relatie met B nou precies zit en het is niet aan jou of ze tussen “goodboy” of “badboy” moet kiezen ze kent C geen eens

Je kunt ze aan elkaar voorstellen, maar meer ook niet. Je moet echt niet proberen haar aan een andere jongen te koppelen, zo raak je je vriendin misschien alleen nog maar kwijt.

Speel niet voor cupido als je geen verstand hebt van boogschieten.

Zie gewoon hoe het loopt, ze kan waarschijnlijk ook wel haar eigen keuzes maken.

ha, das een mooie :slightly_smiling_face: beter dan wat ik wilde zeggen.

Je kan mensen niet koppelen. Of ze worden verliefd of ze worden dat niet. Ik zou me er niet teveel in moeien, het enige wat je kan doen is ze aan elkaar voorstellen. That’s it.

Je kan ze niet dwingen hè. Lijkt me niet handig om te gaan stoken in hun relatie. Hooguit kun je voorzichtig aankaarten dat je je zorgen maakt om je vriendin en M aan haar voorstellen.