Bad hair day's

[b][i]Heeihooi!
Ik heb vaak genoeg van die dagen dat ik denk: had ik maar iemand anders haar, mijn haar is dan droog en staat alle kanten op, en soms heb ik van die dagen dat ik het niet los wil laten hangen maar ik gewoon echt geen idee heb wat ik in mijn haar kan maken.

Wat doen jullie altijd op dit soort dagen?
En hebben jullie site’s waar jullie je ‘haar ideeën’ vandaan halen?

en voor mensen waarvan hun haar bijna altijd goed zit, hoe verzorgen jullie je haar?

xx[/i][/b]

youtube tutorials zoeken?

Meestal als ik mijn haar zat begin te worden ga ik naar de kapper en laat ik het in een ander model knippen xD maarja ik vind het leuk om vaak van kapsel te veranderen. Heb t vlak voor de zomer lekker kort laten knippen. Misschien laat ik het nu wel weer even groeien.

Mijn haar is best wel zacht en gezond, zeker als je je bedenkt dat ik het toch wel ongeveer eens per maand verf. Ik was het gewoon om de dag met shampoo. Conditioner gebruik ik nooit, dan hangt mijn haar halverwege de dag in vettige slierten aan mn hoofd.
Als ik een slechte haardag heb en het is geen harenwasdag, spoel ik het soms gewoon met water en dan föhn ik het droog en in model. Maarja, mijn haar is met een föhn in 5 minuten droog of zo :stuck_out_tongue: