Bad Gateway 502?

Halloootjes,

De afgelopen paar dagen (en net 10 minuten geleden) heb ik ineens dat als ik op iets klik op GS, de pagina wit wordt en er staat ‘Bad gateway 502’. Hebben meerdere mensen dit probleem? Of ligt het aan mijn browser (ik gebruik Chrome?).

Misschien even je cookies eruit donderen, je weet maar nooit. En als het dan niet ophoudt, kan het vast ook geen kwaad om een mailtje naar Danique te sturen. Die stuurt 't dan door naar techniek.

Rechtsbovenin op het knopje met de horizontale streepjes drukken, naar “instellingen” - “geschiedenis” - “browsegegevens wissen” en dan krijg je een scherm waar je kunt aanvinken wat je wil verwijderen.

Ik had dat dus ook
Gisteren en vandaag

Bad gateway 502 betekend inderdaad dat een van jouw cookies de server niet kan bereiken. Dat ligt dus aan je browser en niet aan girlscene.

Inderdaad even je cookies wissen en dan kan je weer verder.

ik heb dat nu elke minuut en het ergert me

Ik heb het ook en het forum is ook supertraag!
Hoe verwijder je cookies bij Firefox? xD

Ik had het net ook idd!

Ik heb het constant!

Weet iemand hoe je cookies verwijdert bij een apple laptop?

heuj kwartiertje geleden ofzo idd

Ik had daar net ook last van, hopelijk werkt het cookies verwijderen.

Hetzelvde hier, net :frowning_face: :frowning_face:

Ik heb dat nu ook keiveel, gisteravond ook trouwens -.-

ik had het net ook

Ik had het ook, volgens internet (m’n beste vriend) is er dan een server fout ofzo, ligt aan de website dus kun je verder niet aan doen. Soms kan het helpen je cookies te verwijderen, maar meestal lost geduld het grootste probleem op.

had t net heel veel ;o

En ja hoor. Het is weer raak vandaag, dat wordt dus techniek mailen :’)

Ik heb nog steeds nergens last van gehad ?

Ik heb niet het idee dat er techniek ooit nog iets gedaan wordt aan girlscene buiten de grote updates zoals een nieuwe layout :’)

Hoe verwijder je t op je iPhone? En op je mac haha? - de cookies.