Bacterie

Herpes is geen bacterie maar een virus, daarom komt het terug als je een lage weerstand hebt. Pfeiffer is ook een virus, dus ik denk dat het allebei niet is.

Ik had hem gelijk gebeld… Ben benieuwd.

een bacterie hoeft echt niet zo schokkend te zijn hoor.
je mond zit tenslotte vol met bacterieën… Ik snap dat hij dit niet zo bedoeld zal hebben maar wie weet is het gewoon een lichte verkoudheid, ik zou er niet teveel aan trekken

Ik zat al hoopvol te wachten op iemand die dit zei.

Nou, er is dus niks gebeurd. Ik kon hem niet meer bereiken en ik heb het gewoon uitgemaakt want hij liet helemaal niks meer van zich horen en ik zag op netlog dat hij rare berichten stuurde naar andere meisjes. Zucht.

Raar van hem:’)
Nouja, gelukkig was er dus niks aan de hand.

Ja, inderdaad. Ik maakte me vooral druk omdat ik me dus écht geen ziekte kan veroorloven nu. Achja, ik zie het positief in. Meer tijd voor school. (:

Precies. Ik bedoel dat ik dan ook echt al helemaal niks van hem gehoord heb, he. Niet alleen over de bacterie maar helemaal niks. Voor de rest hoef ik het ook niet te weten, nee. Ik heb er niks aan overgehouden dus er is geen probleem meer.

Dan zou ik dit tegen mijn vriendje zeggen:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdeix88mzV1ribnwko1_500.gif

Het was ook kort. Alsnog vind ik dat zeker geen excuus voor hem om ondertussen lekker berichten te sturen naar anderen. :"D Hij had ook een foto van hem zonder shirt erop gezet. Ik was echt van: ‘Nouja, oké…’ Toen kwam ik op zijn netlog pagina, en dat kan hij zien. Toen haalde hij die foto er ineens van af. :"D Rare jongen.

Ik ben 14. Hij woont in de buurt van mijn moeder, ik heb doordeweeks gewoon school. En ik ben al een maand niet bij mijn moeder geweest, haha. En ik mag niet met de trein…