Bacterie

Oke, ik ben nu even heel erg in paniek en ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik lees dus net op msn een bericht van mijn vriendje, hij kan me niet zoenen want hij heeft een bacterie. Oke, ik kijk naar de tijd. Vannacht, toen ik dus sliep. Ik heb hem vandaag gezien, en ik heb met hem gezoend, meerdere keren. Maar ik vraag me nu dus serieus af waarom hij het niet nog een keer gezegd heeft, want ik heb het niet gezien. Die bacterie is besmettelijk, zei hij. Dus nu zit ik misschien met een of andere bacterie, af te vragen waarom mijn vriendje niks gezegd heeft. :"D

Ik wilde dit gewoon even kwijt. Advies is welkom.

Hm dat is raar. Misschien dacht 'ie dat het je niet echt uitmaakte? Lijkt me niet dat hij je doodziek wilt hebben. Vraag het 'm :slightly_smiling_face:

Ja, dat kan ik misschien inderdaad wel doen… Het rare is alleen dat hij het echt om 3 uur 's nachts stuurde. En toen sliep ik een uur of twee. :"D

Nu ik het weet, voel ik me ineens niet meer zo lekker. :"D Misschien dat ik daarom de hele tijd een vreemde smaak in mond heb… Ik zit mezelf gewoon bang te maken.

Is hij misschien gister uit geweest? Dat hij in een dronken/grappige bui dacht laat ik dat eens naar mijn vriendin sturen;p?

Nee, hij is niet uit geweest. Hij had namelijk rond half 1/1 uur 's nachts nog met mij gesproken via msn. En om 3 uur stuurde hij dat. Als hij dat tegen mij verteld had, dan had ik zeker niet met hem gezoend. Ik zit liever niet met één of andere enge bacterie. :"D

Toch bedankt voor het meedenken!

Een bacterie… Kan het niet herpes/koortslip of pfeiffer zijn? Of gaat het echt om een ernstige bacterie? Herpes/koortslip of pfeiffer zijn namelijk vervelend om van iemand te krijgen, dus het is erg attent van hem als hij dat even van te voren meldt.

Ik heb geen idee wat voor bacterie… Dat moet ik hem echt even vragen. Ik snap echt niet waarom hij dat niet voor de zekerheid vraagt voordat we zoenen. Maar het is sowieso besmettelijk, dus ik zit er al mee.

Haha, vraag het hem gelijk dan ipv het hier posten! Wij weten 't ook niet. Wel vreemd though.

Als het iets ernstigs was geweest, zou hij je echt niet zoenen. Bovendien zou hij dan ook wel ziek zijn geweest, of klagen over de rare smaak in zijn mond. Het stelt vast niks voor(:

Ja, hij is offline. En ik ben nogal in paniek enzo. Aangezien hij al een paar weekjes ziek was. Ik dacht dat hij nu weer beter was, maar blijkbaar niet. Hij heeft voor de rest ook geen beltegoed, dus smsen zal ook niet gaan.

Ja maar een infectie met de herpesbacterie (pfeiffer valt er ook onder) merk je niet meteen, dat kan nog een tijdje duren, of wanneer je een lage weerstand heeft.
Heel raar dat hij er nu opeens op komt trouwens, maarja, anders kan je zelf even langs de dokter gaan als je er last van krijgt.

Dit stelt me wel weer gerust. Blijkbaar was de bacterie wel ernstig genoeg om even op msn te melden. Ookal is hij misschien niet zo heel ernstig, had ik liever gehad dat hij het vantevoren had gezegd. Ziekte kan ik er nu echt niet bijhebben. :"D

Maar je hebt vast gelijk! Bedankt. (:

Ik heb een hele lage weerstand. :"D Ik houd het in de gaten. Alleen ben ik bang dat mijn vader me niet serieus neemt als ik vertel dat ik me totaal niet lekker voel. We gaan ook zowat nooit naar de dokter omdat dat geld kost in België.

Het is wel jammer dat hij het niet nog een keer heeft gezegd, maar aan de andere kant: hij kwam er waarschijnlijk gisterenavond pas achter dat hij die bacterie had, dus of je hem dan vandaag wel of niet zou zoenen maakt dan niet aan: waarschijnlijk was je dan al veel eerder ‘besmet’!
Ik zou hem gewoon bellen, zou het willen weten als ik jou was.

Nou… Ik zie mijn vriendje maar één keer in de twee weken. Nu had ik hem eigenlijk al een maand, bijna twee niet meer gezien. Dit was de eerste keer weer. Maar je hebt gelijk, hij slaapt nu vast al. Ik vraag het hem morgen al. Dankjewel. (:

^ Oh dan is het wel stom ja.

Op het tijdstip dat ik dit topic opende, sliep hij al, haha.

^ En, inmiddels gevraagd? =)

Ik heb hem een bericht via msn gestuurd maar hij heeft nog niet geantwoord. Zijn telefoon neemt hij niet op en sms’en heeft geen zin, want hij heeft geen beltegoed…

Oh, balen! Nou ja, nog even afwachten dus.
Laat je het weten als je het weet? :slightly_smiling_face: