Backup, 2e keus...

Hi allemaal,

Ik heb een (?)probleem(?) en ik zou graag jullie advies willen horen.
Het is nu al de derde x dat ik door een jongen als een backup wordt gezien,(letterlijk) oftewel; als het met de ene niet lukt, ben jij ook wel leuk, ‘maar je moet het niet zien als backup want misschien wordt het wel niets tussen mij en haar, en passen wij wel goed bij elkaar’ zeggen ze dan vrolijk. Nooit eerste keuze, en er is nog nooit een jongen die ik ook leuk vond op mij afgegaan.
Wel valt me op dat ik bij al deze jongens het initiatief heb genomen, dus t komt in eerste instantie vooral van mijn kant.
Bij de jongen waar ik tijdelijk iets mee heb(??) heb ik gezoent en we willen wel blijven chillen, maar hij wil bijvoorbeeld verdergaan en dat is iets waardoor ik me nog makkelijker voel dan een gewone backup…

Is er iets wat ik kan doen zodat ik niet als 2de keuze wordt gezien…?
En als het inderdaad niet werkt met die 1ste keuze van hem, voel ik me te cheap om er wel in mee te gaan, of moet ik dit gevoel gewoon vergeten dan?

Xx
Ooh en als jullie je afvragen waarom ik dit überhaupt doe, slechte dingen kunnen best verslavend zijn…

Leukere jongens uitkiezen. Gevoel zeker niet vergeten, tenzij je het niet erg vind om cheap te zijn.

Zo moeilijk kan het niet zijn om er gewoon mee te stoppen als je dat merkt.

Je bent écht beter dan een ‘tweede keus’, trust me. Jij hoeft niet te gaan zitten wachten tot het niks wordt met die andere meisjes. Het is best wel facking triest dat een jongen een ‘reservenummertje’ heeft. Gewoon niet doen dus. Eerste keus of pech gehad, omdraaien en dan kunnen ze je fabulous kont nakijken.

dankjewel!! @__xNinza

Wat dacht je van gewoon afkappen

Ik ben ook altijd tweede keus geweest bij iedereen. En dat afkappen gaat ook niet zomaar. Want je raakt er aan gewend en je wilt het niet kwijt.

Maar geloof mij, het voelt veel beter als er iemand eindelijk wel voor je gaat. Ondanks dat je dan weer word belazerd.

Probeer dan in kleine stappen het gewoon af te kappen. Hoe lastig dat ook is. Het is wel het beste.

Ik heb het zelf gehad. Die jongen had een relatie, maakte het vervolgens uit, werd nog closer dan voorheen (ook toen hij die relatie had) en dumpte mij vervolgens voor een ander meisje.
Wat ik ben gaan doen? Hem onmiddellijk uit mijn hoofd zetten en even ergens anders op focussen. De liefde die nu in mijn leven is, kwam nogal onverwachts en dat vind ik toch wel het mooiste dat er is!