Heei meiden,
ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn met het idee om te gaan backpacken? Ik wil volgend jaar mei gaan backpacken en dan naar Bali/Thailand/Australië/Amerika gaan, ik weet nog niet waarheen precies, misschien ook wel ergens anders heen, maar eigenlijk wil ik nog iemand vinden om dat met mij te gaan doen.
Dus, heb jij het plan om ook te gaan backpacken en heb jij wel interesse om dat met mij te gaan doen en samen een reisplan uit te stippelen? Dan kan je me noten of hier reageren.
Ik zal nog even kort wat over mijzelf vertellen;
Ik ben Roos, ik ben 17 jaar (tegen die tijd 18) en woon in de provincie Groningen (binnenkort Noord-Holland). Ik ben afgelopen jaar geslaagd voor mijn havo en heb na een week studeren besloten te gaan stoppen om te gaan werken en ‘levenservaring’ op te doen. Ik ben avontuurlijk, enthousiast en vriendelijk en hoop dat ik hiermee één of meerdere meiden kan vinden die mee willen en samen een ontzettend leuke tijd te hebben!
Laat maar wat van je horen.
(Oh en als dit topic niet toegestaan is, kan er ook een algemeen topic van gemaakt worden natuurlijk!)