Back to school?

Jaja, nu is het nog lekker genieten van de zomervakantie.
Maar ik ben toch wel benieuwd, zijn jullie van plan om op de ‘eerste’ schooldag (wat bij de meeste valt op 1 september?) iets bijzonders aan te trekken? En dan niet over-the-top, maar gewoon een outfit waar je wat meer moeite voor doet dan gewoonlijk?
Iets dat meer denkwerk vereist?
Of ben je gewoon van plan de avond ervoor, óf die ochtend een outfit samen te stellen uit je wellicht nieuw gescoorde kledij?
Bij mij is het eigenlijk een traditie, zelfs vóór dat de zomer begint denk ik al aan het geen wat ik aan ga doen.
Gewoon, omdat het leuk is!

:relieved:

Nou, meestal heb ik in de zomer wel t een en ander nieuw gekocht, dus daar doe ik wel wat van aan. En verder ligt het er natuurlijk ook een beetje aan wat voor weer het is:-) en ik ga wel voor iets gemakkelijks maar toch wel iets waar iets meer aandacht aan besteed is;-) net als mn make-up en haar etc, gewoon omdat t toch weer de eerste dag is dat je iedereen ziet. Maar daar denk ik nu nog niet echt aan:P dat komt ong in t laatste weekend;-)

Ik heb geen eerste schooldag wooohooo, maar anders zou ik gewoon iets leuks aantrekken, niet iets speciaals.

Hmnaja, ik ga niet meer moeite doen dan anders, ik doe altijd al moeite voor m’n outfit/uiterlijk enzo eigenlijk [:

Ik heb al een hoop nieuwe kleren gekocht… Maar heb dus al een outfitje staan waar ik zeer en zeer trots op ben!

Ik heb wel twee schoenen waar ik uit kan kiezen.

http://i26.tinypic.com/2rfu2bn.jpg

Let niet op hoe ik zit. Het leek anders toen ik er zat.
Spijkerlegging
Lange shirt met Soul moments erop!
Rood dun riempje
Zwart kort vestje zonder mouwen.
En de schoenen die ik niet kan kiezen :flushed:

http://www.vanharen.nl/si…7100000362&product=963232

Dus als iemand het weet. Moet ik me rode satijnen schoenen met mega strik op achterkant aandoen of juist me zwarte nieuwe schoenen!

mijne is 7 september 2 dagen na mijn verjaardag
volgend jaar ben ik eerste schooldag jarig :frowning_face:

anyway
ik denk er niet echt over na.
als ik toevallig wat nieuws heb doe ik dat aan, maar anders gewoon net als anders :stuck_out_tongue:

ik ga waarschijnlijk iets van mijn nieuwe kleding aandoen,
maar gewoon iets waar ik die ochtend zin in heb om aan te trekken, waarschijnlijk sta ik toch zo een uur voor de spiegel eer ik weet wat ik ga aandoen

soms valt mijn verjaardag ook op de eerste schooldag:S

Nu ben ik donderdag (20 aug) jarig en moet ik dinsdag 25 augustus naar school, dus dat is wel beter…

k krijg nu echt zin om nieuwe schoenen te kopen voor de eerste schooldag:P

25 aug. al?!
Ik begin pas 7 sept. Nog iemand hier die op ROC Eindhoven zit (Karelmartelweg zorgschool)

Ik zit nog op de middelbare, misschien heeft dat er mee te maken:P?

Ik had trouwens ook al op 23 JUNI (:stuck_out_tongue:) vakantie, best vroeg dus! dus heb wel gewoon 9 weken vakantie gehad, of vind je dat nog steeds kort?

(sorry, offtopic)

31 augustus moeten we op school zijn dan leer je je nieuwe mentor + klas kennen en dan krijg je briefjes + uitleg enzo, ik heb dan geen ideeeee wat ik aan doe … denk gewoon iets nieuws, moet ook even naar het weer kijken maar ik ga er van uit dat die gewoon goed is… en dan 1 sept moeten je oude kleren aan want dan ga je met je klas survivalen! en dan moet je al om >8 uuurr< op school zíjn :frowning_face: maar gelukkig moet je op 31 augstus pas om 2 uur op school zijn … pfff ben echt benieuwd naar mijn klas … hoop dat het een leuke klas is, heb nog nooit echt in een leuke klas gezeten xD

Oh neee maar ik vond het best raar dat je twee weken eerder als mij begint.

Ik heb Examen gehad. Dus even denken… Rond juni was ik klaar.

Ik denk trouwens dat ik ga voor een lange legging tot mn enkels met (niet al te hoge) pump en dan een jurkje, of een hotpants met shirtje, en mn make-up niet al te dramatisch, gewoon wat lichte oogschaduw een lipglossje en wat mascara.

Wij hebben die dinsdag boeken ophalen (das echt zo kut om alles weer mee naar huis te nemen op de fiets:S) en dan de woensdag mentoractiviteit, waarschijnlijk zeilen als het mooi weer is (iets wat ik dus totaal niet kan:P) gelukkig zit ik bijna in dezelfde klas als vorig jaar (op een paar mensen na die zijn blijven zitten) dus al mn vrienden en vriendinnen zie ik dan weer:D (in de vakantie waren ze namelijk super veel weg allemaal:S zodat we eigenlijk nooit met zn allen af konden spreken…) Dat vind ik dan wel weer een voordeel van school, iedereen is weer thuis:D

(ik dwaal wel af he?)

ik doe meestal wel wat meer moeite voor de eerste paar schooldagen.
omdat je iedereen dan weer terug ziet en goed voor de dag wil komen.
en na een maandje of 3 komt de ; i-don’t-care-anymore-attitude.
tenminste, voorheen

Pfff dit is een te moeilijk vraagstuk voor mijn in vakantie-stand-staande hersenen.

Haha, jongens toch.
De accesoires is bij mij het belangrijkste aan de outfit, want dat kan een onwijs lelijk jurkje (voorbeeld) omtoveren tot een prachtstuk.
Dus, ik ga me vooral daarmee bezig houden.
Ik hou het sowieso simpel, maar simpel houd niet in dat je geen wauw- effect kan creeren. Lolz.

ik denk erover na wat een beetj epraktisch is voor de eerste dag, wij gaan namelijk ‘rondleiding rotterdam’ doen, dus dan ga ik geen hakken aandoen ofz e ngewoon iets waarin je je fijn voelt.

Ja, een beetje wel :grinning:

Ik heb op vakantie iets nieuws gekocht, en ik ga dat aan doen :slightly_smiling_face:
Tenzij ik natuurlijk nog iets nieuws koop, want ik verander nogal vlug van gedachten :grinning:
Ik besteed net dat ietsje meer aandacht de eerste schooldag :slightly_smiling_face:

onze school was al voor juni klaar (ik weet ff niet meer wat de maand erover is xD) iig eind die maand, behalve als je duits of biologie moest doen, maar dat was maar 2 uurtjes op 5 juni en daarna kon je al op vakantie :slightly_smiling_face:

Ik doe nooit iets speciaals aan.