Back to school, iemand tips voor n nieuwe look?

[b][i]Hey girls,
Volgende week begint school weer (althans bij mij),
En ik was van plan om voor een nieuwe look te gaan,
Deze week ga ik met mn mams naar de kapper en ga ik gezellig winkelen,
Iemand tips voor een leuk kapsel en outfit?

Liefs,
Shannan :hugs:[/i][/b]

Haha en leg iemand me alsjeblieft uit wat up betekent?

Daarmee haal je het topic omhoog.

Ben jij dat op je plaatje? En wat doe je nu altijd met haar, make-up en kleding? Zonder iets over je te weten is het een beetje lastig tips geven :stuck_out_tongue:

Nou ja je moet natuurlijk wel een beetje weten wat je leuk vind en je wilt veranderen. Wij kunnen dat niet ruiken.
Kijk anders eens op lookbook.

Haha oh ja sorry, laten we zeggen dat ik me altijd wel kleed volgens de trends, ik stijl elke dag me haar voordat ik naar school ga, soms krul ik het, naja dat was het wel zo’n beetje, en ja dat ben ik op de foto ja hahaha :stuck_out_tongue:

Bedankt voor tips ! xx

Oh okee, thanks

Je kan ook een keer als je je haar hebt gekruld de krullen uitborstelen, dan krijg je hele mooie slagen in je haar. Ziet er heel natuurlijk uit en is weer is wat anders!

Ik hou veel van Skater skirt,

Super leuk!
Alleen ik weet niet of ik in een skirt naar school zou durven…

Thanks !xx

^gewoon doen :wink: staat spr stoer

Ik denk als ik zo je haar zie dat blonde highlights wel leuk zouden staan!

Ik heb een lijstje gemaakt met alle leuke producten en prulletjes die ik heb gespot op youtube! Je hebt onwijs veel Back To School video’s waarin girls over de hele wereld hun BTS stuff showen. Ik vind een mooie strik voor in je haar super leuk (ook leuk als je er een mooie donut knot bij doet!). Ik weet niet of je al make-up draagt maar een mooie foundation met eyeliner en een mooie laag mascara doet al heel veel en natuurlijk mooie knal lippen ! <3

Op Youtube is een shitload aan filmpjes te vinden. :slightly_smiling_face: Succes!

als je vaak broeken draagt, ga dan eens in een rokje of jurkje (eventueel met een panty als je het te bloot vind). En andersom natuurlijk ook, draag je vaak jurkjes, ga voor een leuke skinny. En verder gewoon lekker doen wat goed voelt. Niet perse een nieuwe look willen omdat je anders bang bent dat je ‘saai’ overkomt. Succes. :beer:

Thanks voor de tips ladies !

combat boots ! dat zijn laarzen met veters ze zijn super leuk wn staan bij super veel dingen ik heb ze zelf ook en ben er echt blij mij !