Bachelor studenten in de richting gezondheid

Zijn er hier studenten die een van de volgende bachelor opleidingen doen?

• Bio-medische Wetenschappen
  • Bio-farmaceutische Wetenschappen
  • Farmaceutische Wetenschappen
  • Life Science & Technology
  • Psychobiologie
  • Science
  • Biologie
    of een andere bachelor opleiding die wel in deze richting zit?

Ik heb namelijk interesse voor 1 van deze studies maar ik weet niet welke me het leukste lijkt, dus ik zou graag verhalen willen horen over studenten die 1 van deze studies volgen.
Gelukkig zit ik pas in 4vwo en kan ik nog lang na denken, maar ik vind dat je al wel optijd moet beginnen met nadenken over je studiekeuze dus vandaar mijn vraag ; )
xx

uppp

Ik studeer farmacie in Utrecht, het eerste jaar. Het eerste jaar bestaat uit 1 inleidend vak, 3 vrij zware scheikunde vakken, 3 biologie vakken, 1 onderzoeksvak en het laatste vak is statistiek. Hieruit wordt dus wel duidelijk dat je Biologie en Scheikunde leuk moet vinden. Bij de scheikundevakken zijn er af en toe practica, maar niet heel veel. Dat is best wel een leuke afwisseling. Verder werken ze met de biologie vakken vooral met PGO. om te weten te komen wat dat is zou ik even hier kijken : http://nl.wikipedia.org/wiki/Probleemgestuurd_onderwijs . Het eerste jaar is best zwaar, maar ouderejaars zeggen dat je wanneer je het eerste jaar haalt, je zeker de bachelor haalt. Verder moet je maar zeggen wat je wilt weten.

Dankje voor je reactie!
Ik vind biologie wel echt heeel leuk, scheikunde ook wel leuk maar dat gaat dit jaar wel een stuk minder goed dan vorig jaar, dus ik ben wel bang dat ik het niet ga redden met scheikunde dan op de universiteit
Is Utrecht een leuke stad om te studeren?

upppp