babyvoeding

Ik weet jullie gaan me allemaal zot verklaren, maar ik wil een klein beetje afvallen en daarom zou ik inplaats van mijn avond eten zo’n kant en klare maaltijd willen gaan eten voor baby’s. Maar nu had ik de vraag van is dat eigenlijk wel gezond of niet?

die maaltijden schijnen keismerig te zijn en ik zou een andere manier van afvallen bedenken als ik jou was.
ze zijn nog eens duur ook. of ze gezond zijn weet ik niet

Nee dat zou ik niet doen je bent geen baby meer he.
Gewoon gezond eten en genoeg bewegen

Die maaltijden zijn toch juist gevuld met voedingsstoffen om kinderen lekker gezond te laten groeien?

Ik denk niet dat dit echt een goede manier is om af te vallen.
Je kant beter gewoon rustig aan minderen met de hoeveelheid voedsel die je 'savonds eet (ipv 6. 3. aardappelen nemen) en veel groenten eten en sausjes en andere vette troep ontwijken.

En indd, ga gewoon sporten! Zumba kun je heel gemakkelijk downloaden en hebben work-outs van 15 minuten!

Ik las dat celebs dat ook wel eens doen, maar het is hartstikke ongezond omdat er lang niet genoeg voedingsstoffen inzitten. Jij hebt meer nodig dan die baby (:

laat me raden: je bent 1.75 en weegt net 55 kilo?

maargoed: ga gewoon gezond eten en sporten

Het klopt inderdaad, babymaaltijden zijn aangepast aan de voeding die van belang is voor baby’s en jij krijgt dan voedingsstoffen te kort.
Ik heb het ooit gegeten omdat ik niet anders kon… na 2x gegeten te hebben kon ik geen babyvoeding meer zien maar dat komt misschien ook omdat ik overal misselijk van werd.
Zelfs danoontje ijsjes waar ik vroeger dol op was kon ik niet meer zien.

nee volgens mij begrijp je niet hoe ik het bedoelde haha.
hoe ik het wel bedoelde: heel vaak, ook in die afvaltopics, zijn het van die meisjes die het écht niet nodig hebben en eigenlijk al vrij licht zijn (zoals mijn voorbeeld wat ik in m’n vorige bericht gaf), en ik had zo’n gevoel dat dit weer zo’n meisje was, vandaar dat ik dat zei (:
bedoelde er niks kwaads mee haha

Idd…

^ ja dat is ook zo, ik ben zelf ook niet de allersmalste (1,55 en 50 kilo) (gewoon een maat s/m dat wel, maar niet zonder rondingen of whatever), maar ik ben er ook gewoon tevreden over, dus ik snap niet waarom andere mensen dat niet zouden kunnen zijn met een gewicht wat in verhouding veel minder is dan dat van mij

Babys mogen niet voor niks vanaf 1 jaar mee eten met de rest van het gezin. Dat is oa omdat de babyvoeding niet meer genoeg voedingsstoffen dan bevat om gezond te groeien. Niet gezond voor jouw dus.

Zou ik niet doen. Die voedingspotjes bevatten alleen vitaminen en mineralen die genoeg zijn voor uh… babies :slightly_smiling_face: Als je wilt afvallen kan je beter 1400 calorieen per dag eten aan groenten, fruit, vezels, ijzer, proteïnen etc. Genoeg bewegen, water drinken of groene thee en slapen doet wonderen!

Je kan ook in een bos bij jou in de buurt gaan hardlopen. (als je al geen sport doet) En inplaats van chips pakken, zou je gezonde ‘wortel of tomaten snackjes’ kunnen gaan eten, oid.

Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan, zat ze op school met haar ‘fruithapje-uit-een-potje’. Ze is er niet van afgevallen omdat ze er ook vanalles nog bij at. Ik zou als ik jou was maaltijdvervangers of iets dergelijks gaan gebruiken, die zijn afgestemd op wat een volwassene of jongvolwassene nodig heeft op een dag. Ik raad ook aan om iets van voedingssupplement te gaan slikken zodat je toch genoeg binnen krijgt.
Ik ben nu aan de Modifast en zes kg afgevallen, maar de maaltijdvervangers zijn geen langetermijn optie.

Dat is suuuper lekker haha

Ben jij wel goed?
Die moet je niet vervangen voor je dagelijkse portie avondeten.
Schep dan 's avonds iets minder op zoals vlees en aardappels en eet wat extra groente.
Eet dan als tussendoortje een babypotje.