♥ Babysitten?

Oké, dus ik heb besloten dat ik een extra zakcentje wil bijverdienen aan babysitten. Ik was dus van plan om foldertjes te maken en die door de brievenbussen te stoppen. Dat kan ik wel even, dacht ik. Maar er rolt echt niks nuttigs uit! XD Ik weet mn God niet hoe ik moet beginnen, wat er precies in moet staan etc. Wel weet ik dat het niet een tekst van hier tot Tokio moet zijn natuurlijk want dat trekt niet aan. Kunnen jullie me verderhelpen? XD

Ik zou het briefje gewoon in de supermarkt hangen of zet een oproepje op marktplaats! Werkt!

Oppasadres gezocht!
Gewoon kort, je naam en leeftijd.
en wanneer je beschikbaar bent

www.zoekoppas.nl
Moet je je aanmelden, en dan kun je oppasadressen in jouw buurt zoeken. Staat precies bij wanneer ze iemand willen, hoeveel kids en wat voor iemand.

mijn moeder heeft voor mij bij ons buurtfeest een goed woordje voor mij gedaan XD moet morgen voor het eerst oppassen.
maar up dus voor jou gehe.

En welke talen je spreekt! Vaak zijn toeristen op zoek naar een babysit.

Dat werkt niet
je kan beter in een lokaal krantje adverteren of bij de plaatselijke supermarkt een briefje ophangen
dan bereik je namelijk de goede doelgroep
want als je zelf foldertjes gaat verspreiden, heb je kans dat je bijvoorbeeld bij mensen er 1tje ingooit die helemaal geen kinderen hebben!