Babysitten

Ik ga morgen voor het eerst gaan babysitten, ik heb er zin in! De kindjes zijn 1 en 3 jaar oud, dus dat is leuk :slightly_smiling_face:

Het leek me leuk om hier jullie grappige/enge/leuke… momenten van het babysitten hier te delen, zodat ik me op alles kan voorbereiden :slightly_smiling_face: Dus zouden jullie die misschien willen delen?

Ik had horror… Kindjes heel lief in het begin… Maar bij de 3de keer gingen ze steeds slechter luisteren en me uittesten. De 5de keer helemaal niet meer. Ik bracht de kinderen (6 en 7 jaar oud) naar bed. En ze moesten tanden poetsen. Ze waren de hele avond al vervelend. Het meisje van 6 had haar knuffel beneden laten liggen, dus die ging ik snel halen.
Kom ik terug boven… De wasbak, kraan, spiegel, kastjes VOL met tandpasta… Heb ik nog kunnen poetsen nadat ze in bed lagen…
Uiteindelijk ook gestopt, het was niet leuk meer. Wat ik ook deed ze luisterden niet meer.

Laat je maar niet afschrikken, succes! :'D

Jeetje, wat erg! Gelukkig kunnen kinderen van bijna 1 en bijna 3 nog niet aan de kast met tandpasta :wink:

Ik had een oppaskindje van 3 jaar en ze was echt heel verwend maar echt een schatje. Dan ging ze met van die plastic theekopje en schoteltje naar je toe en wou ze dat je het drinkt, als je dan net alsof deed dat het heel heet was begon ze helemaal te lachen. Ook vond ze het geweldig als je haar achterna ging zitten.

Haha verschrikkelijk!
Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik ging een weekje geleden oppassen en dat jongste meisje is 5 jaar oud.
We waren in de speeltuin aan het spelen.
Ze moest waarschijnlijk heel nodig plassen, want ze plaste op de glijbaan :")