babysit twee jongens :)

Halloo (:
ik ben al 3 keer ongeveer gaan babysitten op 2 jongens ( 3 en 5)
ik denk dat ze het wel leuk vonden maar we doen altijd hetzelfde ( zij fietsen of rijden met de go-car en ik duw hen of we schommelen…) ik ben dat een beetje beu en dat zijn dingen die ze ook kunnen doen als hun mama er is ofzo… dus dacht ik eraan om eens iets leuk te doen de volgende keer maar bakken en schilderen mag niet van de mama, dus dacht ik aan een soort zoektochtspel :stuck_out_tongue: waarbij ze snoepjes kunnen verdienen, hebben jullie nog ideeën om te doen met deze jongens ?

veel liefs ! xoxo

Iets knutselen misschien? Met vouwpapier, scharen, lijm, potloden en wc-rollen kun je hele leuke trekkers en auto’s maken.
Of spelletjes ofzo? Dat zoektochtspel klinkt ook erg leuk! Memory kan wel als ze 3 jaar oud zijn.

Ik denk dat ze dat wel leuk vinden, maar vergeet niet dat het gewoon kinderen zijn. Ze hechten niet zoveel waarde aan hele bijzondere dingen om te doen. Ze zijn waarschijnlijk al blij als jij komt oppassen!
Misschien kan je i.p.v. bakken een keer een cake kopen en die gaan versieren met ze (met snoepjes slagroom etc.)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:

Kleien! Dat vond ik tenminste altijd super toen ik klein was:P

Maskers maken vinden ze vaak ook leuk! En via internet zijn er hele leuke te vinden. Moeten zij ze nog inkleuren en uitknippen. Jij maakt er elastiekjes aan en daarna lekker gek doen.

Of spelletjes, puzzelen… Iets bouwen met lego… Een wedstrijdje doen wie het hardst kan rennen en jij doet ook mee…

^ Dat van die maskers is een leuke tip! :slightly_smiling_face:

krijtjes maken!