Babyshower Cadeau tips!

Heeey allemaa! Ik heb komende zaterdag een babyshower van mijn nicht. Ik zal even in het kort uitleggen wat een babyshower is voor de mensen die dat eventueel niet weten. Een babyshower is eigenlijk een feestje wat je voor de moeder organiseerd. Dat is meestal voor de geboorte. Misschien heb je dat wel eens in een Amerikaanse film of serie gezien. Dat wordt daar heel vaak gedaan. Maar mijn vraag is dus nu. Hebben jullie enig idee wat voor cadeautjes ik kan kopen?? Het word een jongetje en ze willen het liefste stoere dingen. We hadden met ze alle al 20 euro bijgelegd om samen een cadeau te kopen.(De ‘organisatoren’ hebben dat al gekocht) Maar wat ik kan ik er verder bij kopen?? Mijn budget is ong. rond de 20 euro… Is dat eigenlijk wel voldoende?? Ik heb jullie hulp hard nodig! En ik hoop dat er leuke ideetjes komen!! Oh en weet iemand toevallig of je ook wat voor de vader moet kopen??
Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!

Koop een knuffeltje, altijd leuk :grinning:
Of een hoedje, of sokjes/sloffen of een speeltje

Ik denk dat heel veel mense iets voor de baby zelf kopen, maar misschien is het leuk om iets voor die moeder te kopen.
Een film ofzo ^^

Nouja, ik weet ook niet, maar het is een idee XD

houdt de moeder van lezen? Want misschien is shopaholic en een baby wel leuk om te geven :slightly_smiling_face:

Top meiden! Ik heb er echt wat aan! Dankje dankje!!!

Je kan ook iets van bad dingetjes voor baby (&moeder) doen?

Voor de mensen die benieuwd zijn naar wat ik uiteindelijk heb gekocht: ik heb echt een super leuk( al zeg ik het zelf) een babypakje gekocht met een soort van pyama/jogginspak het is baby blauw en er staa een Superman teken op maar zo klinkt he tniet leuk maar het ziet er echt superrrrr schattig uit en passende baby sokjes. Voor de moeder ehb ik een verwenpakket gekocht met een bodylotion, douchegel en zo’n fluf ding.