Babyliss Multi Styler 10-in-1

haay meiden,
ik heb net op de airmiles site dit besteld…

BABYLISS Multi Styler 10-in-1 Complete stylingset met 10 accessoires
Krultang 16 mm, 25 mm en een dubbele krultang
Keramische straightener en wafeltang, spiraal opzetstuk en opzetborstel, verdeel klemmen en haarspelden
Inclusief opbergetui
Snoerlengte: 2 meter

dit is dus het enige wat ik weet ervan…
heeft iemand van jullie deze spullen ook of een van deze spullen?
en vind je ze fijn?
hoe heet worden ze?
en andere info die je er over weet, graag

ja, je zou denken waarom besteld ze zoiets als ze er zo weinig van weet …
nou, dit was het enigste ‘‘fatsoendelijke’’ wat je kon krijgen op die site wat ik nog wel eens kon gebruiken. Vandaar (:

Thanx

niemand ): ?

Ik had zoiets, vond het niet fijn. Maar mijn haar is ook ontzettend moeilijk te krullen enzo.

Ik heb precies dezelfde en hij is niet aan te raden.
De gewone krultang werkt goed, de spiraalkrultang en de wafeltang ook.
Maar de rest werkt niet goed bij. De stijltang stijlt ‘half’, met de dikke krultang krijg je geen krullen en met de opzetstukken krijg je een heel klein beetje krullen, maar die zijn er ook weer zo uit.
Het duurt trouwens ongeveer 2 à 3 minuutjes voordat ze heet worden.

dat is inderdaad minder ik heb het eigenlijk vooral gedaan voor die dubbele krultang maar die werkt dus ook niet goedd

Ik bedoelde met die spiraalkrultang een dubbele krultang en die werkt juist wel goed!
Sorry, mijn fout.

haha geen probleem, maar als ze dan eenmaal heet zijn na 2 a 3 minuten …
zijn ze dan wel goed heet ?

Waarom vraag je het eigenlijk nadat je het hebt besteld, en niet vantevoren?
Just curious.

hahaha omdat er op die airmiles site niets staat wat ik anders zou gebruiken, waterkoker,handdoeken,washandjes,pennen enzo allemaal bullshit dus dit was echt enigste wat ik zou kunnen gebruiken dus heb ik dt maar gepakt … moesst tog wat pakken dusja …

De stijltang is vrij snel goed heet. Maar bij de krultang kan het wel iets langer duren. Maar vanaf 2/3 minuten kun je krullen/stijlen, maar ze worden dus wel nog heter.

okee thanx (:

^^

had je ook die verdeel klemmen en haarspelden erbij?
zo,ja hoeveel waren het er ?

Het zijn 3 of 4 haarklemmen en zo’n pakje met schuivertjes.