BaByliss Krultang C319E, help!

Hee,
Ik wil graag een nieuwe krultang kopen en nu heb ik opgezocht op google welke krultang ik het beste kan hebben. Ik heb kort tot halflang haar en ik kan het beste BaByliss Krultang C319E hebben.

Weet iemand waar ik hem het beste kopen? (Het liefste geen webshop, maar als het moet dan wel!)
Als je een andere krultang weet voor kort tot halflang haar mag je dat ook erbij zetten!

Hier nog een plaatje van de BaByliss Krultang C319E die ik eigenlijk zoek:

Dankje!

Ik heb die ook! En ik vind het echt geen fijne krultang, bij mij zakken de krullen zo weer uit terwijl als ik het met een andere krultang krul het veel beter blijft zitten.

Ik heb mijne overigens gekregen, maar volgensmij had ze hem bij de kijkshop of kruidvat gekocht.

Babyliss is niet zo een super goed merk qua krultangen

Eerlijk gezegd vind ik de krultangen van BaByliss niet echt fijn, net als bij S. hierboven zakken de krullen er zo weer uit.
Ik heb er een van een plaatselijke kapperswinkel, van het merk Comair en die is veel fijner!!

Mijn krultang van een tientje doet het echt veel beter dan mijn babyliss krultang inderdaad! Ik zou echt een ander merk aanraden.

Heel erg bedankt voor deze tips!! Ik ga zeker even naar het merk Comair kijken! :slightly_smiling_face:

http://img-1.fruugo.com/product/2/33/803332_max.jpg

Deze van Remington is echt héél goed… ik geloof 30 euro, maar m’n krullen blijven enorm goed zitten en het krullen gaat heel snel…!

Remington is inderdaad een erg goede krultang, zou eerder voor zoiets kijken,
dan BabyLiss

Bedankt! Ik ga ook nog even kijken voor Remington!

Weet je misschien nog bij welke kapperszaak je hem hebt gekocht? :slightly_smiling_face:

Lijkt me best goed! Alleen, is het niet onhandig om je haren er omheen te slaan? (Heb laagjes) Of zie ik iets niet wat er eigenlijk wel zit, haha.