Babylips

Hee meiden,
Ik vroeg mij af of de Babylips al in de winkels ligt? Want bij mijn Kruidvat/Etos/DA zijn ze er nog steeds niet :dry: De medewerkster van de Kruidvat zegt namelijk al een paar maanden dat hij er volgende week kan zijn.

Is ie al bij iemand in de winkel? Als er al een topic van is mag hier een slotje op! (:

Dirx

Zoveel topics van geweest :x
Bij de Dirx zijn ze al een tijdje te koop. Persoonlijk vind ik ze best tegen vallen. Ik heb Cherry me en ik blijf die maar smeren, want heb niet het idee dat het iets doet voor mijn lippen behalve een kleurtje geven…

Super dankjewel! haha oh sorry. Weet je of ze ook bij de kruidvat komen?

Ik heb de mijne bij de DM gehaald (duitsland),
Cherry me en ik vind 'm wel fijn, en hij ruikt super lekker :slightly_smiling_face:

ik heb zo ook nog niet gevonden en de dirx drogist is zo ver weg bij mij :frowning_face:

Heb ze in Nederland inderdaad ook nog niet gezien, helaas. In Engeland zijn ze er nu een aantal maandjes, daar heb ik er eentje gehaald (Minty Fresh, heel fijn) :slightly_smiling_face:

Ik heb Cherry me bij de DM gehaald in Duitsland, In nederland heb ik ze nog niet gezien.

Babylips kan je nou niet echt make up noemen, vind ik persoonlijk. Het is een lipbalm is eerder Persoonlijke Verzorging en dit zie je wel vaker in Supermarkten terug :wink:

Hier zijn echt al 5 topics over geweest xD Bij de dirx hebben ze de babylips, ik heb ze zelf online besteld bij www.freshmintcosmetics.nl omdat ze toen nog niet in de winkel waren!

:wink:

sigh

Wat maakt die babylips nou beter dan gewoon een labello stick oid?

De geur

Maar ik vind hem ook echt fijner dan de helft van m’n andere lipproducten, langer zachte lippen, minder velletjes etc

Hee x, ik wil ook erg graag die babylips maar inderdaad zijn ze er nog niet ik heb gehoord/gelezen dat ze erge vertraging hadden en dat ze ze nu pas in november verwachten ;s
xx :flushed:

Bij mij zeiden ze ookal dat hij begin oktober zou komen. Niks van gezien. Ik heb wel een gewonnen via Beautygloss en ik snap de hype al!

Babylips? De hele hype gemist geloof ik…

Bij de Dirx liggen ze sowieso! En ze hangen er in 't schap van de lippenbalsems, dus niet bij Maybelline zelf. Cherry Me is awesome!

Heb hem ook bij de DM in Duitsland gekocht
Cherry me

Klopt ik heb die ook en ik wordt misselijk van de geur en doet niks met mijn lippen ja behalve het kleurje

Ik heb ze op ebay gekocht (: