babyhaartjes

Ja. Zeer irritant

http://i40.tinypic.com/sv01p2.png

Babyhaartjes, die korte dunne haartjes die uisteken bij je voorhoofd. Meerdere mensen last van?

Iemand enig idee wat ertegen te doen is? Ookal knip ik ze weg, ze groeien toch weer terug. En ik probeer ze steeds te verstoppen onder mijn haar maar het lukt niet en valt steeds terug. Het staat echt verschrikkelijk op foto’s

Dat moet je echt niet gaan knippen

Ja heb ik ook. En in je nek als je een knot in hebt, bij mij krullen ze omhoog :cold_sweat:

Ja die heb ik supererg en ook bij mijn zijkanten van me hoofd zegmaar haha, en ze krullen echt supervervelend mee :")

Haha doe ik ook niet :slightly_smiling_face: maar ook al zou ik het doen, zou het niet werken.

Ik heb ze ook :’) Ze lijken ook totaal niet te groeien :open_mouth: Als ik mijn haar verf en dan uit groeit is daar nog altijd tot aan de huid gekleurd. Ook verkleuren ze snel in de zon naar rood. Vind ze wel schattig :stuck_out_tongue:

Ja precies dat

“Ookal knip ik ze weg, ze groeien toch weer terug.”

Beetje obvious?

Anyway, hou ze in toom met wat gel of wax die niet vettig is?

Ja, echt in van die pijpenkrullen. Dat vind ik op zich nog wel leuk staan :wink: Maar aan de voorkant gaat het idd omhoog staan bij mijn oren, of aan mn voorhoofd plakken. Er is niks aan te doen volgens mij, iig niet aan die op je voorboofd. Andere kan je wel wegsteken met een speldje.

Heb ik ook, mee leren leven haha. Ik heb ze vroeger afgeknipt, toen had de kapster dat gezien, dan knip je onbewust andere haartjes mee en dan maak je zelf babyhaartjes;(

Zal altijd zo zijn. Heb ik ook maar stoor me er niet aan ofso, bijna iedereen heeftt dat. Inderdaad nooit knippen! En het enige wat je kan doen is haarlak op je hand spuiten en dan die haartjes naar achter wrijven enzo,