Babyhaar geschoren ......

Heee,
Oke op dit moment baal ik echt van mezelf, ik ben echt zoooo stupid… Oke kijk ik ben dus zo’n persoon dat als ze iets ziet dat ze het dan meteen nadoet (ja iknow echt te dom)… Ik had dus ergens gezien dat iemand zn babyhaartjes ging wegscheren en ik dacht echt zo van"why not?" Dusja ik ging dat dus doen (niet gaan haten echt ik weet dat ik stom ben :bored:)… Maar ik heb het dus een beeeeetje verknalldddd… Een beetje maar hoorrrr… Nou ja ik ben dan wel nog zo slim om met een klein stukje te beginnen maar dat ging dus al fout. Ik heb nu dus een soort van ministoppeltjes OP MIJN VOORHOOFD :rage:. Het is erger dan het klinkt.

WANNEER IS HET WEER AANGEGROEID PLEASE GEEF ANTWOORD ECHT AHAHAH IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOO STUPID :cold_sweat:

Het groeit ± 1cm per maand, dus dat gaat nog wel wat maanden duren voor het weer een beetje bij je haar zal “vloeien”.

Je zou eventueel de haren met een pincet eruit kun trekken als ze iets langer zijn. Andere optie is laten groeien, maar dat kan inderdaad wel even duren.

Ik ken vrouwen die de babyhaartjes op hun gezicht scheren en geen stoppeltjes krijgen, haha.
Hoe lang geleden heb je het geschoren?

3 daagjes geleden :stuck_out_tongue:

Nooo, dat is bijna een algemeen bekende regel: kom nooit aan je babyhaar, en al helemaal niet scheren :grinning_face_with_smiling_eyes:
Sterkte, want het zal nog wel een tijdje duren

Ik heb dit ook ooit gedaan toen ik jong was, echt zo dom. Ik maakte me er heel erg druk over maar je zag er echt niks van, is ook gewoon weer aangegroeid
Je hebt je les iig geleerd :stuck_out_tongue: