Babydoekjes om make-up te verwijderen.

Ik heb een vraagje, wat zijn jullie ervaringen met make-up verwijderen door middel van babydoekjes voor zowel de ogen als huid?

En hadden jullie de lotion of olie versie?
Zit hier namelijk aan te denken omdat het best makkelijk is dat je een doekje voor je ogen en gezicht kan gebruiken. Bespaart geloof ik ook kosten (weten jullie prijzen?).

Er zijn gewoon speciale gezichtreinigers doekjes voor gezicht en ogen. Van Nivea, Albert Heij, DA noem het maar op.

Zijn inderdaad ook gewoon bij de Kruidvat, eigen merk voor een leuk prijsje. Die gebruik ik vaak op vakantie of als ik ergens logeer. Normaal thuis gewoon met nat washandje en van dat Reinigingsgel, werkt naar mijn idee wel iets beter dan die doekjes.

Babydoekjes lijkt me niet slim, of je moet ongeparfumeerd hebben. Met parfum gaat echt prikken, vooral rondom de ogen.

Weet ik. :slightly_smiling_face: maar die zijn toch meestal alleen voor je ogen of alleen gezicht, en niet zo groot? En ik heb wel eens gehoord dat mensen babydoekjes gebruiken vanwege de grootte, maar ik wil weten of dit wel echt helpt en voordeliger is.

Ik heb het ooit een keer geprobeerd, maar het prikte enorm.

Nee, hoor ze zijn groot en je hebt ze voor allebei, goed zoeken. :wink:

aha oke, dan ga ik denk maar toch voor de normale doekjes… koop ik ze wel bij de action haha.

Ja kijk, het leek me juist beter omdat er geloof ik in die babydoekjes geen/nauwelijks parfum en alcohol inzit.

Volgens mij wel, tenminste dat meende ik. Omdat een vriendin van mij voor haar dochtertje toen beslist ongeparfumeerd moest hebben omdat dat meisje anders allemaal uitslag kreeg.

het is niet echt goed om elke dag doekjes te gebruiken voor je gezicht… sws een fles reiniger gaat veel langer mee en is dus sowieso goedkoper. en als t voor tijdelijk is hoe erg is het dan om 1x iets duurdere doekjes te kopen

Ik heb het 1 keer geprobeerd, dat was niet erg slim. Kreeg er rode ogen van en een branderig gevoel. Ik heb wel gevoelige ogen, dus het komt wel daardoor dat mijn ogen en huid er zo op reageerde.

Babydoekjes zijn eigenlijk gemaakt voor billetjes en mondjes vol fruitpap, niet om je gezicht te reinigen.

Oja, ik gebruik normaal watjes met reiniging. Maar ik ga binennkort op vakantie en heel veel uit. Dus dan zijn doekjes na het uitgaan wel ff wat fijner dan kloten met een reinigingsgel en watjes. maar ik ga ff bij de action kijken aankomende week voor doekjes. Bedankt. :slightly_smiling_face: