Babycadeautje!! HELP

Hoi! Zaterdag is het dochtertje van mijn nicht jarig. En ik moet nog een cadeautje hebben :woman_facepalming: !! Ik weet echt niet wat ik moet maken en hoe!!! HELP

ps: Haar dochterje is 1 jaar geworden :astonished:

Schattige kleertjes? speelgoed? spelletjes? kinderfilms? knuffels?
Iets in die richting denk ik.

Ik zou een kledingstuk doen, als je ziet hoeveel hyperactief speelgoed baby’s al niet hebben snap je wel waarom zoveel mensen worden bestempelt als ADHD’er :’)

Rustig maar, de wereld vergaat niet hoor.

Een tekening
Lieve knuffel
Prentenboek

je moet naar de lief winkel gaan?
daar hebben ze superschattige kleertjes.

Ik vind kleren eerlijk gezegd een beetje vaag om te geven.

Hoezo dat? Zoveel mensen geven rompertjes, t-shirts, en broekjes aan een baby’tje.

Je hebt van die stoffenkinderboekjes. Er zit allerlei materiaal aan, zacht, ruw, krakend papier, spiegeltjes. Dat vinden baby’tjes meestal wel leuk. Denk er ook aan dat baby’s veel dingen in hun mond stoppen.

De meeste ouders vinden dat wel fijn. Aangezien ze snel uit hun kleding groeien.

ik had een keer zwitsal&leuk haarbandje gekocht (was zo schattig) hihi.

dat beaam ik
ik heb als baby in super lelijke kleding rond gelopen
omdat mijn moeder zich verplicht voelde om al die candeautjes een keer bij mij aan te trekken

of een badpakket met zwitsal en een badspeeltje
dat soort speeltjes en dingen kun je kopen in een babywinkel maar ook prima bij de kruidvat

of je geeft ze zo’n babyshoot9moet je van houden)

Een puzzeltje.

Rond 1 jaar gaan kinderen het ontdekken hoe dit werkt en vaak denken mensen dat het nog te moeilijk voor ze is als ze net 1 worden. Tuurlijk is het dan nog een beetje moeilijk maar dat leren ze vaak enorm snel!

een bikini! wedden dat niemand anders dat ook koopt

jaaa dat komt doordat baby’s in hun nakie/onderbroek zwemmen

^ mijn nichtje heeft er een

leuke schoentjes, moet je wel de smaak van de ouders van het kindje een beetje weten…
Koop een kauwspeeltje ( dat ze gerust zonder gevaar in de mond kunnen stoppen ).
als je veel foto’s van haar hebt, kan je online goedkoop een fotoalbum ( kleintje ) maken.

ee

zo’n shirtje ofzo met lief! erop ofzo of stoer! :grinning: ah dat vind ik zulke schattige kleding

Dankje iedereen! Maar als ik het zelf wil maken? Want dat vind ik het origineelst^_^ Maar jullie ideeën zijn ook tof, Kzal het onthouden.