Baby Wens met Vriend

Ik vraag me af, of hier meiden zijn met een vriend, die een baby wens hebben wanneer de tijd “Rijp” is?
en voor degenen zonder vriend:
Denk je vaak aan jouw toekomstige man?
Droom je van hem?
Misschien een domme vraag, maar ik juist wel.
Ik vraag me wel vaak af, wie mijn man zal zijn later
En met wie ik zal trouwen.

Ik en mijn vriend hebben het een paar keer over kinderen gehad.
Ik ben 26 en hij is 25, ik werk volgende week mijn laatste week in de kinderopvang en heb het echt wel even gehad met kinderen. Wij zouden misschien wel een of twee kinderen willen maar weten het allebei nog niet zeker… En sowieso pas over 3/4 jaar dan.

1 like

Momenteel zonder vriend hier, maar wel actief aan het daten :relaxed:
Ik vind het in de datingfase met een man belangrijk om te achterhalen wat zijn beeld van de toekomst is, en of dit (genoeg) matched met wat ik voor mezelf wil in de toekomst. Een belangrijk onderdeel daarvan is of hij een kinderwens heeft, maar bijvoorbeeld ook of hij zich überhaupt wil settelen, hoe hij aankijkt tegen monogamie, etc.

Ik wil heel graag kinderen. Niet nu, maar wel ooit, wanneer de tijd ‘rijp’ is, zoals je al zegt, en ik hoop een man tegen te komen om samen dit avontuur mee aan te gaan. Vandaar dat dit voor mij nu ook wel een ding is waar ik streng op selecteer ;). Zodra ik erachter kom dat hij geen kinderwens heeft en er ook niet voor open staat, kan ik beter verder gaan zoeken.

1 like

Ik ben 23, hij 25. Hij heeft zeker een kinderwens en vindt het super leuk om met de kindjes van mijn zus te spelen. Maar hij vindt zichzelf er nog niet klaar voor en wil zeker nog een paar jaar wachten. Ik heb iets minder met kinderen dan hij, maar merk sinds kort dat mijn kinderwens wel groeit. Wel staat het hele zwanger zijn en bevallen me ontzettend tegen en denk ik dat ik het het liefst maar bij 1 kindje zou houden.
We zijn nog jong, gaan dit jaar samenwonen maar kinderen komen er zeker nog niet. Ik denk dat dat op z’n vroegst over vijf jaar zal worden. Eerst nog lekker genieten van elkaar en van onze vrijheid. :slight_smile:

Ik wil geen kinderen, mijn vriend weet het nog niet. Ik heb hem gezegd dat als hij ze wel graag wil, hij daar iemand anders voor kan zoeken. Niks pijnlijkers dan hem de eis te stellen bij mij te blijven en hem daardoor zijn eventuele kinderwens op te doen geven.

Ik ben 23 en hoef niet per se super jong moeder te worden ofzo, alles op z’n tijd. Ik heb wel het idee dat mijn vriend zeker is van zijn kinderwens, terwijl ik nog twijfel. Wie weet begint het toch meer te kriebelen over een aantal jaar, maar nu zou ik nog even willen genieten van de ruimte die ik nu heb zonder kind.:slight_smile:

Jaa ik heb een Baby wens !!!

Ik wil het liefst alleen iemand als vriend, die ook een Baby wil.
Anders is daar :point_right: het gat van de Deur.
Simpel