Baby oli, voor je haar goed of niet ?

Ik heb een vraagje aan jullie .

is baby oli goed voor je haar of niet ? want ik weet niet of ik het moet gaan gebruiken ik heb best wel dik haar enzo dus ik denk dat als ik het gebruik dat mijn haar dan wel beter gaat zitten .

heeft iemand ervaring - infomatie voor mij ?

xx

Geen idee, gewoon proberen.
Niet te veel, want dan wordt het zo ongelooflijk vet.

iemand nog info ??

Ik heb een keer op vakantie heel mijn haar ingesmeerd, en het daarna uitgewassen. Je moet echt niet te veel doen.
oja het is olie, niet oli

Nee, niet voor je haar gebruiken!
Het heet niets voor niets baby-shampoo. Het is voor babyhaar, niet voor volwassen haar.
Als je een goede shampoo wilt, koop dan Syos

wat is Syos dan ? , is dat ook een soort olie of niet?

Syoss is een merk shampoo.

En @ Krapalpje: baby-shampoo kan je prima gebruiken hoor, niks mis mee.
Maar zij vraagt iets over baby-olie, niet over baby-shampoo.

Ik zou trouwens geen baby-olie in je haar gaan gooien. Heb wel eens iets gelezen over olijfolie in je haar in laten trekken een tijdje en dat er dan uitspoelen. Dat zou wel goed moeten zijn eens in de zoveel tijd, maar ook niet om elke avond als shampoo te gebruiken.
Google anders eens?

ik heb al gezocht ze zeggen dat je het gewoon kan gebruiken enzo
maar ik ben bang dat ik haaruitval krijg ofzo ? maar
als ik het gebruik dan was ik het wel uit in de avond hoor haha

Het is júist goed. Baby producten zijn altijd gezonder (maar wel milder en dat is niet altijd voor iedereen goed) want ze zijn veel minder chemisch dan een guhl of schwartzkopf shampoo

ooh okeee

Wij deden dat vroeger altijd. Het kan geen kwaad hoor, alleen het lijkt alsof je haar drijf nat is of juist enorm vet.

okee dan jullie segge ook allemaal wat anders xdlol

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

Ik gebruik het ook omdat ik enorm pluizig en onhandelbaar haar heb. Het werkt best wel goed (beter dan dure prutdingen van John Frieda). Maar je moet er gewoon nietmeer dan 1 of 2 drupjes in doen. En elke avond uitwassen. En doe een geurloze, want aan het eind van de dag begint het anders een beetje te stinken.

ik zou gewoon goede john frieda schamphoo kopen en dan serum kopen ook van john frieda, tegen pluizen allebei.

Ik doe als mijn haar heel droog of statisch is vaak een paar drupjes baby olie in mijn haar. Werkt heel goed en is een goedkope oplossing!
Gebruik baby olie ook voor mn benen enzo.

Daar lijkt het me heel vet van worden eerlijk gezegd, kan je beter échte haarverzorgingsproducten kopen.

Bij heel veel werkt dat niet. Je moet maar net de gelukkige zijn.

Syoss is echt goed! En goedkoop. 500 ml voor 5 euro!