Baby door het toilet gespoeld

Ik kwam vanochtend dit filmpje tegen
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JfhXYBemBSg#!

Waarschuwing! Er zitten dus beelden in die schokkend kunnen zijn.
In China is er dus een pasgeboren baby door het toilet gespoeld. De baby is gered en leeft nog!
Ik vind het vreselijk dat dit soort dingen gebeuren. In China mogen mensen wettelijk maar 1 kind hebben. Krijgen ze nog een kind dat staan daar hoge boetes op. Daardoor worden kinderen vaak vermoord na hun geboorte, of zoals in dit vreselijke geval:gewoon door de wc gespoeld.

w t f

Moet niet gekker worden daar in China. Arm kind…

Ik kijk het echt niet, mijn hart brak al bij het lezen van de titel.
Ik ben echt een ontzettend hard baby mens, kan het niet helpen.
Die mensen zijn wanhopig, wat ze doen is verschrikkelijk, maar vanuit hun wanhoopspositie begrijp ik het ergens wel… Afschuwelijk… arme baby’s. Belachelijk van de overheid dat ze in plaats van boetes, menswaardige oplossingen zouden bedenken voor de overbevolking. Onschuldige mensen bestraffen en tot wanhoopsdaden drijven, schandalig gewoon. Waarom beseffen sommige wereldleiders niet juist hoe onethisch ze bezig zijn, en hoeveel zij eraan zouden kunnen doen.

wat

Dit is echt ziek…

Wat.
Ik ga het niet kijken maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat überhaupt kan, en nog minder dat zo iemand dat over zijn hart kan verkrijgen.

Ik ga niet kijken.
Waarom wordt dit topic geopend?

Iedereen snap toch wel dat een baby niet door een wc past? :’)

Wie weet wat voor wc’s ze hebben in China :’)
Ik ga het filmpje niet kijken, maar ik betwijfel of het echt is omdat het op youtube staat. Youtube verwijdert dit soort dingen meestal wel snel.

Het was een hurktoilet. De redding van de baby is in China ook live op tv uitgezonden. Dus ik denk wel dat het waar is.

Nouja, als het echt een klein ding is, en de wc is vrij groot, dan past het denk ik wel en AHH NU ZIE IK HET VOOR ME WHATDIDIDO DD:

Ik heb het filmpje gezien en het is zo te zien echt, brrr.

Maar toch typisch hoe je zo’n baby kan doorspoelen. :flushed:

Shit, ik heb niets gezegd :’)
Dan is het wel echt ziek jeetje. Wat gebeurt er nu verder met die baby dan, krijgt hij/zij andere ouders? Aangenomen dat de ouders dat gedaan hebben één-kind-politiek blabla.

Ze zijn nog op zoek naar de ouders. Ik hoop zo dat deze baby meteen in een liefdevol gezin opgenomen gaat worden. De kindertehuizen in China zijn namelijk slecht en overvol…

Vet zielig, de baby komt net uit zo’n kleine ruimte en dan wordt het er zo weer in terug gestopt :frowning_face:

Sorry ik vind dit best grappig :’) Snap het drama er omheen ook niet zo want iedereen weet wel dat dit soort dingen gebeuren in china.

Ik kots van zulke mensen. Kan me niet schelen die 1-kindpolitiek, zoiets is in een geen enkel geval normaal of begrijpelijk. Oplsuiten zulk uitschot. Of ook gewoon door de wc spoelen of in de riolering gooien.

omg ik durf niet te kijken