Baas betaalt me niet ukt

Hey, ik wekte een tijdje ergens maar vond het niet echt leuk dus was al binnen een maandje gestopt.
Maar ik had wel een paar dagen 3 uurtjes gewerkt, en was zelfs een keer naar een andere stad gegaan en moest daar van 10:00 tot 20:00 werken. Nu wilt hij dus die geld daarvan niet geven? Hij negeert me mailtjes een keer mailde hij terug en zei die dat ik ‘amper’ heb gewerkt. Wat moet ik doen ?

Had je een contract? Als je dat niet hebt volgemaakt hoeft je baas volgens mij niet uit te betalen. Als je geen contract heeft volgens mij wel (voor zover ik weet, misschien heeft iemand anders er meer verstand van?)

Ik hoop inderdaad dat je een contract getekend hebt! Want jouw baas moet je gewoon uitbetalen, alleen is het heel lastig te bewijzen zonder contract. Misschien even langs het juridisch loket gaan, want laat je alsjeblieft niet uitbuiten door zo’n persoon.

Hij had wel een contract voor me gemaakt alleen heb ik het nog niet ondertekent, wel heb ik deze contract in mijn mail. Ik ga hem even nog een keer een berichtje sturen

Als je hem niet hebt ondertekend is hij niet verplicht jouw gemaakte uren te betalen

Als je dat contract niet ondertekent hebt, heb je zwart gewerkt en dus geen poot om op te staan.

Je kunt hem niks maken aangezien je geen contract hebt. De kans dat je dat geld nog gaat zien is heel klein, dus let er de volgende keer op dat je zsm je contract ondertekend.

Algemeen bijbaantjes topic, slotje.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-bijbaantjes-topic-287760.0.html