Baarmoederhalskankerprik

Jupp ik moet die zo halen in ahoy
Maar als je met de auto gaat kost het parkeren dan ook geld??
Of is er een dichtbijzijnde pakkerplek die niet zoveel kost
Want mn ma vind het een beetje zonde om 11 euro te betalen voor heel eventjes

Dan blijft mama even in de auto zitten?

En anders moet ik metvde metro en daar heb ik echtgeen zin in

Ik kan moeilijk alleen naar binnen gaan

hoezo kan dat niet dan? Ik ben ook alleen geweest, was bij mij weliswaar niet in Ahoy. maar het doet toch geen pijn, je bent zo klaar. Je moet dan alleen wel zorgen dat je al je goede papieren bij je hebt :slightly_smiling_face:

Ja je kan niet alles hebben hoor xD
Wat je ook kan doen (heb ik wel eens gedaan) is zij laat jou eruit, zij rijdt rondjes in de buurt, jij smst (zij hoort je sms, hoeft m niet te bekijken) en rijdt weer terug om je op te pikken. Voila.
Tenzij het natuurlijk heel lang duurt, dan ben je uiteindelijk net zoveel benzine kwijt xD

Was jij niet 47, alleenstaand en met een kind dat een huis van 198000 euro wilde kopen?

Ja, maar later was ze 12.
Voor meer informatie: http://forum.girlscene.nl…essage/11260158#m11260158

OT;
Je kan inderdaad alleen naar binnen gaan, dat zou ik doen. Ik zou niet weten wat parkeren waar kost.

Waarom zou je niet alleen naar binnen toe kunnen gaan? Toen ik die prik moest halen ben ik ook al die keren alleen gegaan.

Ik zou die prik sowieso niet nemen als ik jou was, maar goed.

Opties die je hebt:

• Alleen naar binnen gaan en niet betalen
  • Met de metro gaan en dat betalen
  • Je moeder gaat mee en je betaald parkeergeld

Hoezo de prik niet halen? Ik heb 'm ook, niks aan de hand. (;

Maar ga alleen naar binnen? -.-

Ik heb hem ook hoor, merk er niks van…

Een vriend van mijn ouders is dokter en die zei dat ik het niet moest doen. De prik was nog niet goed op mensen getest voordat ze die uitgaven, daarbij kregen huisartsen betaald als ze je die prik ‘aansmeerden’…
Daarnaast heeft het alleen maar zin voor bepaalde vormen van baarmoederhalskanker en is de kans dat hij werkt als je al seks hebt gehad zeer klein. (Wat ik toen al had gehad.)
Is toen ook bij Nova een hele aflevering over geweest.

Dit was wel drie jaar geleden, misschien is het nu anders… heb me er niet meer zo mee bezig gehouden eigenlijk.

Edit: dat je er nu geen last van hebt betekent niet per se dat hij niet slecht voor je is. (Bij medicatie merk je dat vaak pas na een aantal jaren.)

Maar goed, het is niet mijn bedoeling om iedereen die hem nu al heeft bang te maken of zo. Het stond mij gewoon vooral tegen omdat dokters betaald kregen als ze het je aanraadde en omdat die dokter dus zei dat ik 't niet moest doen.

lolololololollol :'D

Ik heb hem ook niet genomen hoor haha (:

Ohmy…

Ik heb hem ook niet genomen. Dacht het ff niet hoor. :’)

Wat pumpitup trouwens zegt, daar ben ik het trouwens eens. Er wordt niet geïnformeerd over de gevaren en het werkt maar voor twee van de vele soorten (ik dacht ruim 30) baarmoederhalskankers.

Letterlijk uit wiki:

• De bijwerkingen op langere termijn zijn niet bekend..”
  • Bovendien is nog niet bekend hoe lang vaccinatie bescherming biedt.
  • Enkel bij de groep vrouwen die zowel seropositief als HPV-DNA-positief (aanwezige HPV-infectie) zijn voor HPV-types 16 en 18 lijkt vaccinatie geen toegevoegde waarde te hebben. Vaccinatie werkt dus alleen profylactisch en niet therapeutisch

Nou, vooral de eerste twee vind ik al te onveilig om het wel te nemen D: Niet dat ik ervoor in aanmerking kwam.