Hoii,
Ik heb gister de 2e baarmoederhalskankerprik gehaald,
& voel me nu echt niet lekker,
Voel me slap & heb buikpijn.
Ik vroeg me af of er meer meisjes zijn
die dit hebben (gehad)?
MuchLove!<3
Hoii,
Ik heb gister de 2e baarmoederhalskankerprik gehaald,
& voel me nu echt niet lekker,
Voel me slap & heb buikpijn.
Ik vroeg me af of er meer meisjes zijn
die dit hebben (gehad)?
MuchLove!<3
nee. ik had alleen onwijs veel spierpijn.
Ik denk dat het daar gewoon los van staat.
ik had ook erge spierpijn, maar ik ken ook een meisje die er ziek van geworden is.
als het goed is heb je de bijwerkingen goed doorgelezen??
maar je hoeft je niet druk te maken denk ik!
ik had alleen enorme last van mn arm maar verder niks,
ik denk dat het niet veel hoeft te betekenen hoor (:
K heb vorige week alweer de 3e gehaald, alln een btje spierpijn. Volgens mij is het wel normaal hoor, als je een beetje ziek bent. Beterschap:zwaai:
ik val buiten de doelgroep xd
dus nooit gehad nee.
hihi jou ken ik wel van knt!!!
Wat een ontiegelijk lang woord is dat eigenlijk. Verder heb je niks aan mij want ik heb er geen verstand van. Up!
Ik heb geen niet gehad, dus geen idee, sorry!
Ik heb de prik zelf niet gehad, maar in feite worden bij een inenting de verzwakte ziekteverwekkers ingespoten in je lijf. Hierdoor gaat je lijf antistoffen aanmaken tegen deze ziekteverwekkers wat er voor zorgt dat wanneer een ‘echte’ ziekteverwekker je lijf binnendringt je niet ziek wordt. Dus het kan zijn dat je je niet zo lekker voelt inderdaad. Misschien ligt het wel niet aan de prik maar heb je gewoon een koutje opgelopen. Niks om je druk om te maken! Beterschap
Heb ik ook gehad, is normaal! Je lichaam is nu het (half)dode virus aan het bestrijden en daar kun je je best even slecht door voelen. Als het morgen niet over is zou ik wel even de dokter bellen!
Ik heb ze ook gehad vorig jaar volgens mij, en ik had nergens last van maar het kan dat je er een beetje griep van krijgt dat hebben ze er bij mij ook bij gezegd maar dat gaat vast wel weer over
Ik mocht hem niet halen van mijn ouders, omdat het niet goed was getest.
Het kan geloof ik wel dat je een beetje misselijk wordt van die prik, maar dat duurt niet zo lang.