Baarmoederhalskankerprik

de prik is gewoon gratis als je een zorgverzekering hebt.
ik heb hem door langduurige ziekte pas op me 13e gehaald, was helemaal niet erg ofzow. en zo erg is zo’n prik ook niet. beter dat je hem hebt dan dat je nu denkt laat maar en straks het toch krijgt. en als t toch niet werkt heb je hem toch gehad. maar jij moet beslissen

Ik heb hem zelf niet gehaald.

Maar ik vind het wel raar van je neefje ._______.

Je kan hem nog halen, maar volgens mij wordt hij dan niet meer vergoedt. Tenminste zo zei mij moeder. Ik heb hem niet gehaald.

Ik was geen maagd meer en ik mocht hem ook. Er is dan alleen een verminderde kans

Ik ken iemand, die ging die prik halen en kreeg baarmoederhalskanker, heeft nu nog verklevingen van de kanker…

Dat is alleen als je boven een bepaalde leeftijd bent. 16 of 17 dacht ik.

Ik heb die prik niet gehad, en believe it or not: I’m still alive (I think)!

Same!

Ik heb hem ook niet gehad! :beer:

Ik heb wat op de site gekeken en ik kan hem gwn halen alleen wordt hij niet meer vergoedt… Ik moet hem bij de huisarts halen maar het maakt niet uit of je al seks hebt gehad … Alleen hij is niet meer heel effectief… Maar je jan het virus alleen krijgen door seks, en aangezien hij tog niet vergoedt wordt en ik daar nog niet aan toe ben kan ik hem ook later halen en nja ik leef ook gwn en het zit niet in de familie… En had wel een oproep gekrehen… Maar ik denk dat als ik straks een vriend heb en ik er aan toe ben kan ik hem halen… tog?

Ik heb die prik ook niet gehaald, omdat ie ‘maar’ voor 70% werkt, en ik wel echt wil dat ie dan voor 100& werkt. En hee, ik leef ook nog!