Baarmoederhalskankerprik, seks?

Als je de baarmoederhalskankerprik heb gehad mag je geen seks hebben dat weet ik. Maar ik en mijn vriend willen juist wel heel graag seks, ik ben nog wel maagd nu. Mijn vraag was: mag je wel orale seks? (beffen en pijpen)

Alvast bedankt!

Tuurlyk mag dat. Want zo gaat de penis niet in het vaginale gaatje toch, haha.

Ja lijkt me wel toch ! Orale doe je toch alleen met je mond. Maar hoezo mag je dan geen seks hebben :zipper_mouth_face: hoelang niet … Ben ik ff blij dat ik geen 16 meer ben .

Het vaccin werkt beter als je niet in contact bent gekomen met het HPV, dus is het beter als je geen seks hebt gehad. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of oraal wel mag, omdat je dan ook in contact zou kunnen komen met het virus. Mss toch een condoom gebruiken voor de zekerheid?

xx

op de officiele site staan vraag & antwoord op ‘seks gerelateerde vragen’
http://www.prikenbescherm.eu/faq.aspx?id=22

msg staat het daar xd ?

HEB HET GEVONDEN!

het virus kan ook door huidophuidcontact worden overgedragen, met name de huid in de schaamstreek. Dit kan ook via de huid van je handen en vingers.

dus lijkt me niet zo slim?

Kan HPV alleen door seks worden overgedragen?
Nee, het virus kan ook door huidophuidcontact worden overgedragen, met name de huid in de schaamstreek. Dit kan ook via de huid van je handen en vingers.

(Letterlijk van de site gekopieerd)

Ik heb m niet genomen maar ik vind het best dom dat ze dit niet duidelijker hadden kunnen vermelden…
Bij mij heeft t dus blijkbaar al geen zin meer…

Niet geen zin, het is alleen misschien minder effectief omdat je er misschien al mee in contact bent gekomen.

Precies. En je bent nog maagd en ik neem aan dat je vriendje dat ook is? Dan is de kans namelijk klein dat je het krijgt. Ik ken meisjes die hebben die prik genomen toen ze 18 waren en die hadden ook al seks gehad maar hadden dan maar 1 bedpartner ofzo.

Aah dat is dan niet fijn want ik en mijn vriend verlangen echt naar elkaar en willen verder gaan :frowning_face:… Maarja, beter even wachten dan doodgaan toch xD

Dus nooit meer sex? Aaaaaa fack die prik dan haha

Zoekfunctie. zijn al tich topics erover