Baarmoederhalskanker prik, ja/nee ?

Hallo iedereen!

Ik denk dat bijna iedereen van jullie daar wel bericht van heet gekregen,
maar zelf twijfel ik nogal over het wel of niet nemen van die prik!
Zelf het ik helemaal geen moeite met een prik,
maar deze prik is nog niet op lange termijn getest,
en aangezien de prik pas op je 35ste (ongeveer) aanslaat, en je dan pas de bijwerkingen ziet, weet ik het nog niet zo zeker,

Mijn moeder is er op tegen dat ik die prik neem, omdat er wel een paar bijwerkingen zijn… en wat ik hiervoor zei,
Mij vader daar integen wil wel graag dat ik die prik haal, omdat er toch een kans bestaat dat je baarmoederhalskanker krijg…

wat is jullie mening hierover ?? (A)

Is al een topic over.
Zoekfunctie!

oke sorry niet gezien !

NEE!
kennis van mij werd in het ziekenhuis en heeft allemaal te maken met baarmoederhalskanker daar, & toen had ze het met de arts over gepraat, &je moet het echt niet doen ! later kun je verlamde kinderen krijgen, of whatever.
&er worden giftige stoffen in je gespoten zoals aluminium.
de kans is zo’iezo klein dat de prik werkt bij je.& als je al kanker in je hebt word het alleen maar ‘gestimuleerd’.
ik moest vrijdag. maar heb het niet gedaan ! (:

ik wou hem eerst ook niet nemen omdat al die dingen op het internet verschenen, maar dat verhaal over die meisjes in de VS bleken door de media te zijn veranderd want ze hadden bloedklonterigheid ofzo, en toen dacht ik ach ja laat ik het nou maar doen. want straks krijg ik spijt en moet ik het over 2 or 3 jaar doen en dan moet je het zelf betalen. ik snap je helemaal dat je bang bent voor de bijwerkingen later. maar ik zal nog eens goed nadenken en zelf een goede keuze maken.
hoop dat je hier wat aan hebt haha! :grinning:

Nee,
en er is al een algemeen topic over.

ja ik neem hem, want als de dood komt (of iets anders) dan komt het.

Zoekfunctie.