baarmoederhals

is het normaal dat er een soort uitsteeksel zit bij mijn baarmoederhals?

Ik snap je niet helemaal, sorry… Wat bedoel je?

er steekt iets uit mijn baarmoederhals, ik weer niet precies hoe ik het moet omschrijven

Ik ken je niet, maar ik google nog wel eens om ideeen te krijgen betreft symptomen. (dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat het zo is… ) Toen ik zocht was dit de eerste hit die ik tegen kwam:

Ik weet niet of dit er op lijkt? Misschien dat je er iets mee kunt.

Liefs,
x

Ik weet niet hoe oud TS is maar een baarmoederverzakking lijkt mij niet (heb dit zelf gezien op het werk).

Wat zijn je symptomen? En wat steekt eruit, hoe ziet het er ongeveer uit en doet het pijn?

ik ben 14. ik heb er geen last van, het voelt gewoon als de rest van de baarmoederhals kanker. ik heb geen idee hoe het eruit ziet. als het helpt kan ik met paint ofzo een schets maken. het is een langwerpig iets, doorsnede 1-2 cm en 2-4 cm lang. ik word wel gewoon ongesteld. sorry dat er geen hoofdletters zijn mijn toetsenbord doet het maar half

Als je de verdikking in je vagina bedoelt, dat is wat ze bedoelen met het maagdenvlies (ik ga er vanuit dat je nog maagd bent en met een spiegeltje jezelf van onder aan het onderzoeken bent).

Ik voel ook iets in mijn vagina, weet niet precies wat het is, maar gewoon een verdikking van de huid (neem ik aan). Stoort niet bij de seks en geen last van dus ik ga me er niet echt zorgen om maken.

ik heb dit ook!
ik dacht altijd dat het gewoon mn baarmoedermond was…
het doet bij mij overigens wel pijn als mn vriend ertegen stoot tijdens de seks

het doet inderdaad wel pijn als mijn tampon er tegenaan komt

Ga hier even mee naar de dokter, het lijkt me ook niet goed dat het pijn doet wanneer je tampon er tegenaan komt.