Baarmoeder Halskanker Vaccin2010 ja/ nee?

Nou ja er schijnt ook van alles in te zitten qua gif enzo waar je ook ziek van kan worden

Ik weet het allemaal niet…
Het lijkt me slim om te halen, want je verkleint de kans op baarmoederhalskanker…
En je slaat jezelf voor je hoofd als je het krijgt en je geen prik hebt gehaald… Maar wat nou als je gehandicapte kinderen krijgt? Of je geen kinderen kan krijgen omdat ze de effecten niet weten?

Ja bijwerkingen, maar dat heb je bij zoveel medicijnen. :’)

Ik ga hem nu ook niet halen. Ik heb vorig jaar besloten dat ik het niet wilde dus dit jaar ga ik niet opeens zeggen dat ik wel wil.
Ik vind dat er niet genoeg onderzoek naar gedaan is en ik vind het ook raar dat ze een ipod verloten onder de meisjes die de prik wél halen.
Vroeger toen mijn moeder jonger was hoefde zij dit soort dingen ook niet te halen en er blijft natuurlijk altijd een kans dat je het krijgt, maar wie zegt dat de prik echt helpt?
Publiciteitstunten, daar houd ik niet zo van.

ik kreeg ook die brief vandaag,
ga hem bijna zeker niet halen .

Iedereen die zegt ‘‘aanstellers ik leef nog steeds’’ het effect ervan is pas over 15 jaar te zien, succes met je gehanidcapte kinderen…

Ik heb hem niet gehaald, en ook niet van plan.

Fijn dat het bij jou is goed gegaan, maar daarom zijn anderen niet gelijk aanstellers ¬¬

En ik heb em trouwens vorige keer niet gehaald en ga het deze keer wéér niet doen, ze dringen het echt op terwijl als je gwn veilige sex heb er niks kan gebeuren.

Vorige keer niet gehaald.
Maar ik heb ook nog geen brief gehad, voor dit jaar.

-Eigenlijk betaal ik er later nog liever veel geld voor, en ik weet het zeker, dat hij ook goed is gekeurd op de lange termijn. Dan dat ik nu als proefkonijn dien, en de gevolgen op de lange termijn zeer onzeker zijn.
-

Nu niet , nooit niet! Als het echt zo goed was dan zou het wel verplicht worden!! En je krijgt echt geen gehandicapte kinderen als je geen prik haalt hoor ??! Wtf

Ik had hem vorig jaar gehaald, maar ik was er ziek van geworden, helemaal uitslag kreeg ik op mn benen. Niet zo prettig.
Maar er zijn ook mensen die er geen last van hebben gehad (:

Deze discussie weer >,<
Onzin dat je hem weer kan gaan halen.
Daarbij denk ik niet dat het aantal gevallen van baarmoederhalskanker omlaag gaat halen. Als vrouwen dan een oproep krijgen voor de 5-jaarlijkse controle zullen ze al snel denken dat het niet nodig is omdat ze het vaccin gehaald hebben. En daarbij ben je er op tijd bij als je je vaak genoeg laat controleren.

nee.

nu nog wel ja. je weet toch niet wat die prik op lange termijn doet? beter haal je hem als die prik is óok is goedgekeurd op lange termijn. dan maar meer geld betalen. & als je gewoon niet met iedereen het bed in duikt kan er ook niet veel gebeuren. xd

Nee ik ben te oud :grinning:

Ja, ik heb hetzelfde probleem…
Maar ik heb de brief voor dit jaar nog niet gehad ;p

ik heb de brief nog niet gehad,maar ik ga het absoluut NIET doen!